سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان مطرح کرد

کمبود تجهیزات در بیمارستان‌های لارستان/جذب 30 پزشک متخصص

میلاد لارستان: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به جذب ۳۰ پزشک متخصص به بیمارستان‌های لارستان از کمبود تجهیزات پزشکی در این شهرستان خبر داد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به جذب ۳۰ پزشک متخصص به بیمارستان‌های لارستان از کمبود تجهیزات پزشکی در این شهرستان خبر داد.

مهیار چهرآزی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ از راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار خبر داد و اظهار داشت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی جدید، قابلیت نوبت گیری تلفنی و اینترنتی فراهم خواهد شد و این مهم می تواند بسیاری از مشکلات شهروندان را حل نماید.

چهرآزی با ابراز خرسندی از رشد جذب متخصص از زمان استقلال دانشکده علوم پزشکی لارستان، افزود: در سالهای اخیر با توجه به چالشهای روبه رو و پیگیری مسئولین ۳۰ متخصص جذب بیمارستانهای زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان شده است و در حال حاضر تقریباً در اکثر زمینه ها متخصص وجود دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با تقدیر از مسئولین وزارت بهداشت به دلیل توجه به این منطقه محروم در اختصاص پزشکان متخصص، تصریح کرد: بنا به اذعان معاون درمان وزارت بهداشت در هشت رشته جراح مغز و اعصاب، ارتوپدی، بیهوشی، جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان و غیره کمبود پزشک وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکثر پزشکان متخصص در سطح کشور بیشتر از سقف تعیین شده خود اقدام به ارائه خدمات می کنند، گفت: اگر پزشکان متخصص به اندازه موظفی تعیین شده فعالیت کنند، ۵۰ درصد جمعیت ایران پزشکی نخواهند داشت.

وی عمده ترین دلائل اعزام بیماران به مرکز استان یا شهرهای همجوار را مجهز نبودن بیمارستانهای لارستان به برخی دستگاههای پزشکی و عدم بهره مندی از بخش های مورد نیاز عنوان کرد و ادامه داد: در مواقع بحرانی مثل واژگونی اتوبوس و آمار بالای مجروحین با توجه به کمبود امکانات دلیلی بر عدم پذیرش تعدادی از بیماران است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “کمبود تجهیزات در بیمارستان‌های لارستان/جذب 30 پزشک متخصص”

  1. لارستانی گفت:

    شنیده. ها. حاکی. است به. علت اینکه. حق. کارانه. پزشکان متخص . در بیمارستان های. لار. ومنطقه. داه. نمیشود. کم کم. این. افراد. از. طرح. تول. سلامت. خارج. میشوند. وه. مطبهای خود. بر می. گردند. در. لار. گراش. واوز. کم. کم. خارج. شدن. شروع. شده. چون. کارانه. انها. ندارند که. به. دهند

  2. شهروند گفت:

    متاسفانه در بیمارستان لار هر مسِولی که از جیب دولت کمتر خرج بکنه ولو به ضرر بیمار و سختی کار پرسنل بیشتر مورد تشویق قرار میگیره.بنابراین دوستان بجای جذب اعتبار و ارتقا سطح کیفیت و رضایتمندیه بیمار و پرسنل بدنبال خرج نکردن و ابقای مقام خود هستند.البته منظور بعضی بخشهاست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین