پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پیکر کاراته کار لارستانی به خاک سپرده شد

میلاد لارستان: حسین صفری جوان اهل دهکویه بخش مرکزی لارستان و عضو تیم ملی ناشنوایان ایران در زمان بازگشت از اردوی اراک بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و پنجشنبه در زادگاهش آرام گرفت.

حسین صفری جوان اهل دهکویه بخش مرکزی لارستان و عضو تیم ملی ناشنوایان ایران در زمان بازگشت از اردوی اراک بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و پنجشنبه در زادگاهش آرام گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جوان لارستانی به اتفاق سیدامیر دانیال زاده دارنده طلای المپیک ۲۰۱۳ ناشنوایان در بلغارستان و میلاد صادق زاده بعد از ظهر سه شنبه گذشته و پس از پایان سومین اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشور با خودرو شخصی عازم تهران بودند که در محور اراک – قم و ۲۰ کیلومتری قم دچار سانحه واژگونی وسیله نقلیه شدند.

محمدحسن طیبی بیان کرد: در این سانحه ناگوار امیر دانیال زاده و حسین صفری به علت شدت جراحات در دم فوت کردند و میلاد صادق زاده دچار مصدومیت شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان افزود: تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران برای حضور در مسابقات جهانی که اواخر تیرماه در ترکیه برگزار می‌شود، در اردو بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین