شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره صنعت و معدن لارستان مطرح کرد

ایجاد « کلینیک صنعت »، نیاز صنعت لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان یکی از نیازهای صنعت لارستان را ایجاد کلینیک صنعت در این شهرستان دانست و ادامه داد: می توان با ایجاد هماهنگی بین کارگروه های سه گانه شورای اقتصاد مقاومتی موضوع ایجاد کلینیک صنعت در لارستان را جامه عمل پوشاند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان یکی از نیازهای صنعت لارستان را ایجاد کلینیک صنعت در این شهرستان دانست و ادامه داد: می توان با ایجاد هماهنگی بین کارگروه های سه گانه شورای اقتصاد مقاومتی موضوع ایجاد کلینیک صنعت در لارستان را جامه عمل پوشاند.

محمدعلی ابراهیم زاده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه شورای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با هدف حمایت و همچنین رفع مشکلات صنعتگران تشکیل شده است، اظهار داشت: در کارگروه ارتقاء تولید که در زیر مجموعه شورای اقتصاد مقاومتی قرار دارد، راهکارها و ایده های مختلفی برای کمک به رفع مشکل تولیدکنندگان اتخاذ می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط مستقیم مدیران شرکت ها با مسئولین ادارات برای بیان مشکلات و یافتن راهکار برای حل آن یکی از اقدامات کارگروه ارتقاء توان تولید است، افزود: از دیگر اقدامات، فرهنگ سازی از طریق رسانه های برای مصرف کالای لارستانی، ایجاد کمپین در شبکه های اجتماعی برای حمایت از کالاهای تولید داخل و به ویژه کالاهای لارستانی و همچنین فراهم کردن زمینه ای برای ارتباط صنعتگران با توزیع کنندگان عمده کالا در سطح لارستان برای بازدید از کارخانه ها و خرید کالای آنهاست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان بیان کرد: پس از طرح مشکلات و یافتن راهکار، این بحث به در کارگوه ارتقاء تولید به مصوبه تبدیل می شود و علاوه بر پیگیری نتیجه آن در جلسات بعدی، نیازمند همکاری و پیگیری صنعتگر دارد.

این کارشناس اقتصادی با تأکید بر خارج کردن صنعت لارستان از سنتی و سوق به سمت صنعت علمی، تصریح کرد: در این امر مهم، پارک های علم و فناوری می توانند نقش بسزایی ایفا کنند و اگر صنعت با علم ممزوج شوند، بسیاری از مشکلات آن رفع می شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات متقابل دانشگاه و صنعت یک جاده دو طرفه است و به عبارتی مکمل یکدیگرند، خاطر نشان کرد: دانشجو زمانی که بتواند به شکل عملی در صنعت فعالیت کند، علاوه بر تجربه اندوزی دانشجویان، صنعتگران نیز می توانند از علم و تخصص آنان بهره ور شود.

ابراهیم زاده یکی از نیازهای صنعت لارستان را ایجاد کلینیک صنعت در این شهرستان دانست و ادامه داد: می توان با ایجاد هماهنگی بین کارگروه های سه گانه شورای اقتصاد مقاومتی موضوع ایجاد کلینیک صنعت در لارستان را جامه عمل پوشاند.

دبیر کارگروه ارتقاء تولید شورای اقتصاد مقاومتی لارستان یادآور شد: در کلینیک صنعت، می توان بانک اطلاعاتی از متخصصین مرتبط با صنعت در زمینه های مختلف فنی، مهندسی، بازاریاب، مدیر فروش، حسابدار و غیره را تهیه کرد و در هر جایی که صنعتگران به آنها نیاز داشته باشند، از علم و تجربه متخصصین استفاده کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین