شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اتمام آسفالت راه روستایی آشنا و آغاز آسفالت راه روستایی هود-کوره

میلاد لارستان: مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اتمام روکش آسفالت یک جاده روستایی در حوزه شهرستان خنج و در دست اقدام بودن راه روستایی در حوزه راه و شهرسازی اوز خبر داد.

مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اتمام روکش آسفالت یک جاده روستایی در حوزه شهرستان خنج و در دست اقدام بودن راه روستایی  در حوزه راه و شهرسازی اوز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حمیدرضا طالعی لاری با اعلام این خبر، در توضیح نخستین مورد اظهار داشت: آسفالت گرم راه روستایی «آشنا» به مرکز شهرستان خنج به طول ۱۰ کیلومتر، عرض ۶ متر و ضخامت ۵ سانتی‌متر به اتمام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به درخواست و پیگیری شورای اسلامی شهرستان لارستان و همچنین رئیس شورای اسلامی روستای هود از توابع بخش اوز، افزود: آسفالت گرم مسیر روستاییِ هود به کوره نیز به همت اداره کل راه و شهرسازی، و پس از بازدیدی که مدیر کل یک ماه پیش از این منطقه داشتند، آغاز شده و با سرعت خوبی پیش می‌رود.

طالعی لاری مزیت مهم این آسفالت روستایی را اتصال بخش اوز به بخش جویم لارستان و آسان‌سازی رفت‌وآمد مردم روستاهای کوره، هود و بیدشهر عنوان کرد و اظهار داشت: این محور روستایی ۶کیلومتر طول و ۷ متر عرض دارد و آسفالت آن به ضخامت ۵ سانتی‌متر انجام می‌شود.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین