یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
دیگر نیازی نیست نمونه بتون در لار به تایید شیراز برسد:

آزمایشگاه تایید استاندارد تیرچه بتون در لارستان گشایش یافت

مدیرکل استاندارد فارس گفت: یک آزمایشگاه بخش خصوصی در شهرستان لارستان در ارتباط با آزمایش تیرچه بتونی از انواع مصالح ساختمانی تایید صلاحیت شد. مرتضی رهنما  با اشاره به سفر…

مدیرکل استاندارد فارس گفت: یک آزمایشگاه بخش خصوصی در شهرستان لارستان در ارتباط با آزمایش تیرچه بتونی از انواع مصالح ساختمانی تایید صلاحیت شد.

مرتضی رهنما  با اشاره به سفر دوشنبه ۲۱ تیرماه جاری خود به لارستان افزود: از این پس، دیگر نیازی نیست که نمونه های آزمایشگاهی این نوع از مصالح ساختمانی برای تایید به شیراز آورده شود و این کار در همان منطقه جنوب کشور صورت می گیرد. وی اظهار کرد: پیش از این، آزمایشگاه هایی در شهرستان لارستان برای تایید استاندارد شن و ماسه و بتون تولیدی موفق به کسب گواهینامه تایید صلاحیت شده بودند.

مدیرکل استاندارد فارس همچنین گفت: کارشناسان استاندارد در شهرستان لارستان موفق به کشف و جمع آوری دستمال کاغذی های تقلبی با نشان تجاری ‘حس’ شدند. وی ادامه داد: این دستمال کاغذی به شکل تقلبی و با کد استاندارد تقلبی و اندازه کوچک تر از حد معمول و کیفیت نامناسب در منطقه لارستان توزیع شده بود که این اقلام غیراستاندارد از مراکز عرضه جمع آوری شدند.

رهنما گفت:هم اینک کارشناسان استاندارد در حال بررسی محل تولید این دستمال کاغذی ها هستند تا افراد متخلف مطابق قانون تحت پیگرد قرار گیرند. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا مدیرکل استاندارد فارس بیان کرد: خریداران دستمال کاغذی باید دقت کنند که اندازه دستمال کاغذی باید روی جعبه آن نوشته شده باشد و از طرفی، دستمال کاغذی با اندازه کوچک نباید در جعبه بزرگ باشد که این مورد یک نوع تقلب و کم فروشی است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین