سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
خداقوت جانانه به بنیاد نیک اندیشان هاشمی؛

خیرین بازهم پیش قدم شدند؛ ساخت اورژانس اجتماعی لارستان کلید خورد

۲۰ تیرماه ۹۴ بود که معاون اجتماعی بهزیستی استان فارس طی سخنانی با اشاره به اهمیت وجود اورژانس اجتماعی در فارس اظهار داشت:  ۸ مرکز اورژانس اجتماعی در استان فارس…

۲۰ تیرماه ۹۴ بود که معاون اجتماعی بهزیستی استان فارس طی سخنانی با اشاره به اهمیت وجود اورژانس اجتماعی در فارس اظهار داشت:  ۸ مرکز اورژانس اجتماعی در استان فارس در حال حاضر فعال می باشد که  یک مرکز درشیراز و ۷ مرکز در شهرستان‌های آباده، مرودشت، خرم‌بید، جهرم، کازرون، فسا و نیریز وجود دارد.(+)

 وی ادامه داده بود: در شهرستان‌های فیروزآباد، داراب، نورآباد و لارستان نیز تجهیزات ایجاد مرکز وجود دارد اما اعتباری برای تامین نیرو برای این مراکز وجود ندارد.

در آن زمان میلادلارستان از مسئولین خواسته بود که پیگیر موضوع باشند و  با توجه به حجم فعالیت های کاربردی قابل انجام توسط مراکز اورژانس اجتماعی ایجاد هرچه سریعتر آن در منطقه را که لزومش به جد احساس می شد پیگیری نمایند.

بالاخره بازهم خیرین محترم پیگیر امر شدند و روز گذشته  مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان از ساخت اورژانس تامین اجتماعی در این منطقه توسط خیرین خبر داد.

به گزارش میلادلارستان منصور اسماعیلی  روز گذشته در معرفی ۱۵ پروژه خیرساز و عام المنفعه توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی در حضور مدیر کل بهزیستی فارس، از احداث و ساخت ساختمان مراکز توانبخشی و اورژانس اجتماعی لارستان به ترتیب بازیربنای ۴۵۰ و ۲۵۰ متر مربع با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط خیرین خبر داده و اظهار داشت: از زمان صدور پروانه ساخت در مدت شش ماه این ساختمان ها احداث می شود و کار تجهیز این دو مرکز و همچنین تأمین نیروی انسانی آن توسط اداره کل بهزیستی استان فارس صورت می گیرد.

میلادلارستان»: خواهشمند است مسئولین شهرستان لااقل در خصوص صدور پروانه ها و مجوزهای لازم ساخت و … کمی فعال شوند….

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “خیرین بازهم پیش قدم شدند؛ ساخت اورژانس اجتماعی لارستان کلید خورد”

  1. فارس ایران گفت:

    اصولا سیاست دولت برای منطقه لارستان فقط دریافت مالیات است ؟ دمتون گرم خیرین البته ما هم بیکار نمینشینیم که چون دولت نداده ما هم کاری نکنیم و لی واقعا نقش و سیاست دولت ها برای منطقه لارستان چیست؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین