جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تولید بیش از 50 تن ماهی گرمابی در لارستان

از ابتدای امسال بیش از ۵۰ تن ماهی گرمابی در لارستان تولید شده است . مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: با توجه به بارندگی های سال گذشته در لارستان ،…

از ابتدای امسال بیش از ۵۰ تن ماهی گرمابی در لارستان تولید شده است . مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: با توجه به بارندگی های سال گذشته در لارستان ، سد خاکی بنو (Beno) در بخش صحرای باغ لارستان آبگیری و کشاورزان این منطقه با استفاده بهینه از این آب به پرورش ماهیان گرمابی مانند کپور و آمور روی آوردند. فرزاد قاسمی افزود: فروش مناسب این نوع ماهی در بازار، استفاده بهینه از آب سد برای مصارف کشاورزی و  استفاده نکردن از چاه های آب در این منطقه، کشاورزان را راغب به پرورش ماهی در این سد خاکی کرده است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما وی با بیان اینکه دوره رشد ماهیان گرمابی در لارستان بین ۴ تا ۶ ماه است افزود: با توجه به رشد زود هنگام ماهیان گرمابی در لارستان از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار است. قاسمی گفت: کشاورزان این منطقه امسال ۱۳ هزار قطعه بچه ماهی را در این سد پرورش دادند که حاصل دسترنج کشاورزان تولید ۵۰ تن ماهی کپور و آمور در لارستان است. در استان فارس ۵ مزرعه پرورش بچه ماهی فعالیت می کند .

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین