یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13
در قالب طرح مفتاح الجنه صورت گرفت

بازدید از 72خانوار تحت پوشش کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از سرکشی و دلجویی از ۷۲ خانوار تحت حمایت این نهاد در معیت مسئولین،خیرین و حامیان طرح اکرام و محسنین در چهار ماهه سال جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از سرکشی و دلجویی از ۷۲ خانوار تحت حمایت این نهاد در معیت مسئولین،خیرین و حامیان طرح اکرام و محسنین در چهار ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور با اشاره به اينكه از مهم‌ترين اهداف اجراي اين طرح در اين شهرستان آشنايي خيرين و مسئولان با شيوه زندگي افراد نيازمند است، گفت: ايجاد حس همدلي در بين اقشار مختلف جامعه، استحكام روابط عاطفي بين افراد، جذب كمك‌هاي خيرين در راستاي برطرف ساختن مشكلات افراد نيازمند و مددجويان زير پوشش اين نهاد از دیگر اهداف مهم اجراي اين طرح است .

وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب طرح مفتاح الجنه، زمینه دیدار مسئولین و خیرین با نیازمندان را فراهم می کند و مسئولین با حضور خود در منازل خانواده های تحت حمایت این نهاد در حد توان در راستای رفع نیازهای اساسی آنها اقدام می کنند .

دلاور تصریح کرد : در سال جاری طی برنامه ریزی به عمل آمده،زمینه بازدید از ۷۲ خانوار توسط مسئولین،خیرین و حامیان طرح اکرام و محسنین فراهم گردیده که در این راستا مبلغی بالغ بر ۱۹۲ میلیون ریال به مددجویان و نیازمندان پرداخت گردیده است .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین