یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس

اعتبارات ورزشی در آموزش و پرورش نزدیک به صفر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با انتقاد از وضعیت نامناسب اعتبارات و سرانه ورزشی در آموزش و پرورش گفت: اعتبارات ورزش دانش‌آموزی در این استان و کشور آن‌قدر پایین است که در مقایسه با کشورهای پیشرفته به صفر میل می‌کند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با انتقاد از وضعیت نامناسب اعتبارات و سرانه ورزشی در آموزش و پرورش گفت: اعتبارات ورزش دانش‌آموزی در این استان و کشور آن‌قدر پایین است که در مقایسه با کشورهای پیشرفته به صفر میل می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا آذری اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان نیازمند فضای ورزشی مناسب برای ورزش هستند اما متاسفانه این مهم در استان فارس وضعیت خوبی ندارد و میانگین حیاط مدارس به ۷۰۰ متر می‌رسد که با داشتن اعتبار نیز نمی‌توان در آن امکانات ورزشی ایجاد کرد.

آذری تصریح کرد: در استان فارس تربیت‌بدنی جزو اولویت‌های اصلی است و در این زمینه نیز برای عملیاتی شدن برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی از هیچ کوششی دریغ نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به کسب مقام نخست اخلاق در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور توسط دانش‌آموزان این استان گفت: این مهم مایه افتخار است و باید همواره به این نکته توجه داشت که قهرمانی باید همراه با تواضع، اخلاق، صبر و انسانیت همراه باشد.

آذری با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان نیازمند این هستند تا بیشترین هزینه‌ها در وزرش صورت گیرد و اگر به دنبال ورزش قهرمانی هستیم باید از مدارس آغاز و با شناسایی استعدادها برای آن برنامه‌ریزی کرد خاطرنشان کرد: پرداختن به ورزش قهرمانی را باید در آموزش و پروزش دنبال کرد و با فراهم کردن زیرساخت‌ها به دنبال رفع مشکلات موجود در ورزش دانش‌آموزی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس خاطرنشان کرد: در فارس ورزش دانش‌آموزی و ساخت مجموعه‌های ورزشی در اولویت است و این مهم باید تا جایی پیش رود که دانش‌آموزان در این زمینه ورزش مشکل زیرساخت نداشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین