یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان

رشد 250 درصدی صدور روادید فرودگاهی از لارستان

میلاد لارستان: مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با بیان اینکه با توجه به تعداد پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی لارستان، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰۰ روادید در این فرودگاه صادر شده است، گفت: صدور این تعداد ویزا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۵۰ درصدی همراه بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با بیان اینکه با توجه به تعداد پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی لارستان، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰۰ روادید در این فرودگاه صادر شده است، گفت: صدور این تعداد ویزا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۵۰ درصدی همراه بوده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عباس کاشفی آشتیانی با بیان اینکه دفتر صدور روادید فرودگاهی نمایندگی وزارت امور خارجه از سال ۱۳۹۳ در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان شروع به فعالیت کرده است، اظهار داشت: این دفتر برای تمامی اتباع خارجی به جز ۱۱ کشور از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، اردن، افغانستان، پاکستان، بنگلادش، هند، کلمبیا و سومالی روادید فرودگاهی صادر می کند.

وی با ابراز خرسندی از روند رو به افزایش صدور روادید فرودگاهی از سوی دفتر فرودگاهی وزارت امور خارجه لارستان از اواسط سال ۱۳۹۴ تاکنون، افزود: دفتر صدور روادید فرودگاهی این نمایندگی مستقر د فرودگاه لارستان با هماهنگی نهاد ریاست جمهوری کشورمان نسبت به صدور ویزا اقدام و از طریق شعبه ارزی بانک ملی فرودگاه با دریافت مبلغ روادید ویزای فرودگاهی صادر می شود.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان تصریح کرد: اینکه اخیراً با توجه به پیگیری های معاون محترم کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و همچنین پیگیری مسئولان لارستان و با مصوبه هیئت محترم وزیران صدور روادید فرودگاهی جهت اتباع کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشوره از یک ماه به سه ماه افزایش یافته است و از این پس، دفتر صدور روادید فرودگاهی نمایندگی وزارت امور خارجه مستقر در فرودگاه لارستان جهت اتباع خارجی روادید سه ماهه صادر می کند.

کاشفی آشتیانی با بیان اینکه با توجه به تعداد پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی لارستان، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰۰ روادید در این فرودگاه صادر شده است، ادامه داد: این تعداد ویزا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۵۰ درصدی همراه بوده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رشد 250 درصدی صدور روادید فرودگاهی از لارستان”

  1. لار گفت:

    ایا چارت سازمانی نمایندگی وزارت امورخارجه لارستان به تصویب رسیده است ؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین