یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح 200 میلیارد ریال پروژه مخابراتی و ارتباطی در لارستان، خنج و گراش

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۰ پروژه مخابراتی و ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش افتتاح و به بهره برداری رسید.

طی آئینی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۰ پروژه مخابراتی و ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ ظهر امروز طی آئینی با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جواد پژوهش جهرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش ۴۰ پروژه مخابراتی و ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری لارستان که در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید بر حقوق شهروندی مساوی و همچنین وحدت و همبستگی همه اقوام، مذاهب و احزاب تأکید دارد.

واعظی با برشمردن بخشی از سیاست های داخلی و خارجی دولت تدبیر و امید، افزود: تلاش دولت در جهت ثبات اقتصادی و کنترل تورم است به طوری که این دولت توانست تورم ۴۰ درصدی را به ۹ و شش دهم درصد در سال جاری کاهش دهد.

وی با تأکید بر اینکه کاهش تورم و رونق اقتصادی می بایست موازی با هم باشد، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم از برنامه های دولت تدبیر و امید است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت در جریان بیکاری بالا در میان جوانان است، خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باعث بالا رفتن کیفیت زندگی در جامعه می شود در حالی که بیکاری باعث آسیب های جدی در میان اقشار مختلف جامعه می شود.

این مسئول با یادآوری شعار امسال، ادامه داد: دولت تدبیر و امید اقتصاد مقاومتی را با تمام وجود باور دارد و اقتصادمقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی در سطح کلان به ریاست معاون اول ریاست جمهوری و همچنین در سطح وزارتخانه ها فعال شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰ پروژه درخصوص اقتصاد مقاومتی در کشور به اجرا درآمده است.

واعظی با اشاره به اینکه برنامه پنج ساله ششم براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است، یادآور شد: تصمیم دولت از ابتدای شروع بکار اصلاح روابط خارجی و رفع تحریم ها بوده است.

وی افزود: دشمنان با ابزار تحریم به دنبال تسلیم کردن ملت ایران بوده اند که خوشبختانه با توجه به رهنمودهای رهبری و اعتقاد راسخ مردم و وفاداری آنها به نظام و انقلاب باعث برملا شدن توطئه دشمنان شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: پس از مذاکرات هسته ای، علاوه بر تثبیت حقوق هسته ای و در نظر گرفتن منافع عمومی، میزان فروش نفت ایران به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه افزایش داشته است.

وی هدف از سفر به استان فارس و منطقه لارستان را بررسی مشکلات و توسعه خدمات اینترنتی، پُست و پُست بانک در روستاها برشمرد و تصریح کرد: در این روز ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش به بهره برداری می رسد.

واعظی با بیان اینکه تا پایان دولت تدبیر و امید بنا به برنامه ریزی ها مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در لارستان، خنج و گراش برای ۶۰۰ کیلومتر فیبرنوری سرمایه گذاری خواهد شد، افزود: تمام شهرهای این سه شهرستان به نسل سوم تلفن همراه متصل و سه شهر لار، خنج و گراش به نسل چهارم تلفن همراه متصل می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام روستاهای بالای ۱۵ خانوار به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد، تصریح کرد: یک ساختمان جدید پست در لارستان ساخته خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: لارستان، سومین شهرستان در استان فارس است که به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین