جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

سهم استان فارس در مطبوعات و رسانه‌های ملی افزایش یابد

میلاد لارستان: استاندار فارس بر لزوم آگاه‌سازی مردم از خدمات دولت توسط مدیران دستگاه‌های مختلف استان تاکید کرد.

 استاندار فارس بر لزوم آگاه‌سازی مردم از خدمات دولت توسط مدیران دستگاه‌های مختلف استان تاکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید محمدعلی افشانی در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت که در استانداری فارس برگزار شد در جمع مسئولان کمیته‌های برگزاری این مراسم بر اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه از آنچه دولت و دولتمردان انجام می‌دهند تاکید کرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران در هفته دولت، ارائه گزارش عملکرد و خدمات یک سال گذشته در دستگاه مربوطه و در سه سال سپری شده از عمر دولت یازدهم به مردم است.

افشانی از مدیران استان خواست از طریق ارتباط موثر با رسانه‌ها این اطلاع‌رسانی را انجام دهند و تاکید کرد: مدیران در هفته دولت آمار واقعی خدمات را به مردم اعلام کنند زیرا صداقت و راستگویی اعتماد مردم را افزایش می‌دهد.

وی جامع و کامل بودن این اطلاعات و پرهیز از هرگونه بزرگ‌نمایی را از ویژگی‌های اصلی آگاه‌سازی مردم توسط مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی است، بنابراین مردم باید از وضعیت استان آگاهی کامل داشته باشند.

استاندار فارس از رسانه‌ها خواست در راستای توسعه و افزایش روحیه امید در جامعه گام بردارند و بیان کرد: در کنار ایجاد روحیه امیدواری انتقاد سازنده نیز سبب توسعه و پیشرفت می‌شود که البته باید توجه داشت تخریب و انتقاد دو موضوع متفاوت است.

افشانی با اشاره به خدمات اساسی دولت در سه سال گذشته از جمله کاهش تورم ۴۴ درصدی به تک رقمی تصریح کرد: اشتغال و بیکاری مشکل امروز کشور است و همگان در این خصوص مباحثی را مطرح می‌کنند اما اگر همین موارد با مباحث کارشناسانه همراه شود به طور حتم مشارکت بیشتر مردم و سرمایه‌گذاران را به دنبال دارد.

استاندار فارس افزود: اطلاعات و فعالیت‌های انجام شده مدیران باید به ائمه جمعه و مساجد ارائه شود و مدیران و معاونین استاندار در هفته دولت باید با حضور در شهرستان‌های مختلف و نماز جمعه مردم را با وضعیت موضوع و خدمات انجام شده توسط دولت آشنا کنند.

افشانی گفت: تقدیر از کارمندان نمونه از جمله برنامه‌های مناسب در هفته دولت است اما باید به خاطر داشت که تعداد افراد نمونه مدنظر قرار داده شود زیرا فرد نمونه باید کاری خاص و مناسب انجام داده باشد.

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای دستگاه‌های مختلف توسط مدیر مجموعه باید انجام شود.

استاندار فارس تاکید کرد: با تمامی مشکلات کم‌پولی هیچکدام از پروژه‌های مهم استان فارس تعطیل نشده است.

وی همچنین خواستار افزایش سهم استان فارس در مطبوعات و رسانه‌های ملی شد و بیان کرد: بازتاب ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در سطح کشور حل بسیاری از مشکلات از جمله جذب گردشگر، جذب سرمایه‌گذار و به دنبال انها حل معضلات بیکاری را به دنبال دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین