شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

راه‌اندازی خانه قرآن شهری دارالایتام لارستان

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان از راه‌اندازی خانه قرآن شهری وابسته به دارالایتام لارستان به همت خیران خبر داد.  حجت‌الاسلام سیدعلی ولایتی‌نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در این زمینه…

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان از راه‌اندازی خانه قرآن شهری وابسته به دارالایتام لارستان به همت خیران خبر داد.  حجت‌الاسلام سیدعلی ولایتی‌نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در این زمینه گفت: به زودی خانه قرآن شهری حضرت رقیه(س) وابسته به دارالایتام لارستان راه‌اندازی خواهد شد. وی افزود: در این خانه قرآن کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم به‌صورت دائم برگزار شده  از اساتید با تجربه نیز بهره جسته شود.

ولایتی‌نسب اظهار كرد: ساختمان این خانه قرآنی توسط یکی از خیرین شهر لار ساخته شده و با تجهیزات کامل در اختیار فعالان مذهبی و فرهنگی دارالایتام لارستان قرار گرفته است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایکنا وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه تنها فرهنگ قرآن است که برای بشر سعادت را رقم می‌زند، گفت: برای فهمیدن حرف‌های قرآن و درک آنچه از وحی به ما رسیده و در نهایت نهادینه کردن فرهنگ قرآن باید با این کتاب نورانی والهی انس گرفت چون قرآن حی است و با انسان‌های زنده دل حرف می‌زند تا آن‌ها را صاحب عقل و دل بگرداند و از دام هوس‌ها و گرفتاری‌ها نجات دهد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین