سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور قاریان و حافظان لارستان در پویش جهانی “تلاوت قرآن افتخاری از عاشورا تا اربعین”

مبدع طرح تلاوت قرآن افتخاری از عاشورا تا اربعین با ارائه گزارشی از آخرین آمار اعضای این پویش، گفت: تعداد بسیاری از قرآنیان از کشورهای مختلف در این طرح شرکت…

مبدع طرح تلاوت قرآن افتخاری از عاشورا تا اربعین با ارائه گزارشی از آخرین آمار اعضای این پویش، گفت: تعداد بسیاری از قرآنیان از کشورهای مختلف در این طرح شرکت کردند.

مجید زکی لو با بیان اینکه علاوه بر ایران، قاریان و گروه های همخوانی از کشورهای اروپایی و آسیایی به این پویش پیوستند، خاطرنشان کرد: در این راستا از قاره آسیا ۱۳۸ نفر، قاره اروپا ۳۸ نفر و آفریقا یک نفر به این کمپین جهانی پیوستند.

مبدع طرح تلاوت قرآن افتخاری از عاشورا تا اربعین با اشاره به آخرین آمار اعضایی که به این پویش اضافه شدند، اظهار کرد: از استان های تهران ۷۲ نفر و ۲ گروه همخوان، هرمزگان ۱۰ نفر و تعدادی از قراء و حفاظ، فارس ۶ نفر، گلستان ۳ نفر، خوزستان ۲ نفر، اصفهان ۱ نفر، خراسان رضوی ۱۷ نفر، سمنان ۱ نفر، مرکزی ۲ نفر، البرز ۲ نفر، آذربایجان شرقی ۴ نفر، قم ۴ نفر، همدان ۲ نفر، آذربایجان غربی ۱ نفر، مازندران ۱ نفر در این طرح ثبت نام کردند.

زکی لو ادامه داد: مجموعا ۱۷۷ قاری و حافظ، دو گروه همخوانی قرآن و تواشیح و قاریان و حافظان قرآن دو شهر بندرعباس و لارستان در این پویش ثبت نام کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان وی گفت: در این پویش قرار بر این بود قاریان و استادان و حافظان ثواب تلاوت هایی که در مدت عاشورا تا اربعین اجرا می کنند را به امام حسین (ع) هدیه کنند و مبلغی از این بابت دریافت نکنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین