شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت می گیرد

برگزاری جشنواره حرکات نمایشی هیئت های ورزشی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری جشنواره حرکات نمایشی هیئت های ورزشی با حضور بیش از ۱ هزار ورزشکار در این شهرستان خبر داد و گفت: در این جشنواره از ۹۰ قهرمان لارستانی که در مسابقات ملی و کشوری حائز مقام شده اند، تجلیل می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری جشنواره حرکات نمایشی هیئت های ورزشی با حضور بیش از ۱ هزار ورزشکار در این شهرستان خبر داد و گفت: در این جشنواره از ۹۰ قهرمان لارستانی که در مسابقات ملی و کشوری حائز مقام شده اند، تجلیل می شود.

محمدحسن طیبی زاده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: به همین مناسبت، در برنامه ای مهیج و شاداب هیئت های ورزشی لارستان در یک جشنواره بزرگ، به اجرای حرکات نمایشی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این برنامه امشب (پنجشنبه) رأس ساعت ۲۱ در محل میدان امام خمینی(ره) شهر لار برگزار می شود، افزود: در این برنامه ورزشکاران در ۱۵ رشته ورزشی از قبیل موتورسواری، آفرود، اتومبیل های کلاسیک، سوارکاری، پارکور، تکواندو، کاراته، کنگ فو، رزمی، ژیمناستیک و غیره حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در این برنامه بیش از ۱ هزار ورزشکار حضور داشته باشند، تصریح کرد: در حاشیه این جشنواره، برنامه های فرهنگی مثل سنت کلاه کنی شهر لطیفی، اجرای موسیقی سنتی و محلی انجام خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: در پایان این جشنواره بزرگ، از ۹۰ قهرمان لارستانی که در مسابقات ملی و کشوری حائز مقام شده اند، تجلیل می شود.

طیبی زاده اضافه کرد: این جشنواره از طرف اداره ورزش و جوانان لارستان با همکاری شهرداری لار با هدف ایجاد نشاط و شادابی  برای اقشار مختلف شهروندان لارستانی برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود: در طول هفته دولت نیز، ۲۰ برنامه و مسابقه ورزشی در نقاط مختلف لارستان در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین