شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

اعتبارات عمرانی بهداشتی در حوزه شهری و روستایی لارستان تزریق میشود

جلسه توجیهی امضاء تفاهم نامه اعتبارات عمرانی در حوزه شهری و روستایی با حضور  معاون مرکز مدیریت شبکه و  مدیر گروه پزشک خانواده شهری و روستایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی…

جلسه توجیهی امضاء تفاهم نامه اعتبارات عمرانی در حوزه شهری و روستایی با حضور  معاون مرکز مدیریت شبکه و  مدیر گروه پزشک خانواده شهری و روستایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد. 

IMG_3131

در این جلسه که دکتر نصری و دکتر اقتداری نیز حضور داشتند، دکتر میرزایی معاون مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  و دکتر فرخی مدیر گروه پزشک خانواده شهری و روستایی وزارت بهداشت، جزئیات این تفاهم نامه را شرح دادند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در این جلسه دکتر میرزایی با بیان اینکه از پروژه های مهم تعریف شده توسط معاون بهداشت وزارت می توان به تکمیل نظام شبکه بهداشت اشاره کرد افزود: خوشبختانه با تعاملی که بین استانداران و روسای دانشکاهها صورت خواهد گرفت در آینده ای نزدیک میتوان به این مهم دست یافت .

  IMG_3190

لازم به ذکر است که تکمیل نظام شبکه  ساخت و بازسازی مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری، خانه های بهداشت، پایگاههای بهداشتی، خانه پزشک، مرکز آموزش بهورزی، تسهیلات زایمان و ستاد مرکز بهداشت را شامل می شود.

IMG_3180

IMG_3270

گفتنی است در پایان دکتر میرزایی از طرح های در حال اجرای و تکمیل شده معاونت بهداشتی بازدید کرد. دکتر فرخی نیز در جلسه ای با حضور پزشکان و ماماهای روستایی به بررسی مشکلات و دغدغه های آنان پرداخت .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین