شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کارگاه آموزش روزنامه نگاری در اوز برگزار شد

کارگاه آموزشی اصول روزنامه نگاری در پانزدهمین سالگرد انتشارنشریه عصراوز صبح جمعه نوزدهم دی ۹۳ در تالار اجتماعات ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز برگزار شد. این کارگاه آموزشی با…

کارگاه آموزشی اصول روزنامه نگاری در پانزدهمین سالگرد انتشارنشریه عصراوز صبح جمعه نوزدهم دی ۹۳ در تالار اجتماعات ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز برگزار شد. این کارگاه آموزشی با حضور بیش از۷۰ نفر از اعضای

نشریه عصراوز و علاقه مندان وافراد اهل قلم اوز، لار، کَهنه، کاریان ، فیشور و با حضور نویسنده و پیشکسوت مطبوعات و موسس خانه مطبوعات فارس ، پژوهشگر ، شاعر و هنرمند برجسته استاد سیروس رومی و رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی لارستان و خسرو حق گو منتخب خانه مطبوعات فارس برگزار شد.

دراین کارگاه ابراهیم احمدی معاون سردبیر وعضو شورای سرپرستی عصراوز، به عنوان مجری کارگاه به معرفی استاد رومی پرداخت و از دانشگاه آزاد اوز به خاطر تاثیرگذاری فراگیر در امور اجتماعی و فرهنگی و در اختیار گذاشتن امکانات دانشگاه به تشکل های فعال فرهنگی تشکر کرد.

وی از حضار و اهل قلم که برای آموزش در روز جمعه وقت گذاشته بودند سپاسگزاری کرد.

احمد خضری سردبیر نشریه هم طی سخنانی کوتاه به بیان عملکرد عصراوز پرداخت و مدیریت شورای سرپرستی را به عنوان نماینده اصول خرد جمعی نام برد.

وی از مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس و سهرابی معاون مطبوعاتی این اداره کل، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به خاطر فراهم آوردن این کارگاه و از حضوراستاد رومی و حق گو منتخب خانه مطبوعات فارس قدردانی و از اصحاب رسانه شهرهای اوز و لار و روستاهای فیشور، کهنه و کاریان که در جلسه حضور داشتند قدردانی کرد.

استاد رومی مدرس کارگاه با بیان مقدماتی از شیوه روزنامه نگاری تبیین ساختار ارکان اجرایی یک نشریه به آموزش شیوه تهیه و گزارش خبر و مصاحبه بویژه عناصر و ارزش های خبری پرداخت و به پرسش های حاضران پاسخ داد.

قبل از حضور استادان و مهمانان، عبدالعزیز خضری رییس دانشگاه آزاد اسلامی اوز، ابراهیم احمدی معاون سردبیر عصر اوز ، سردار نوروزی پیشکسوت مطبوعات، بهرام رفیعی و احمد خضری درباره وحدت و هماهنگی بین اصحاب رسانه ، رعایت اخلاق و امانت رسانه و اصول عناصر و ارزش های خبری تاکید کردند.

آنان از دست اندرکاران عرصه خبر سپاسگزاری کردند و رعایت اصول خبری و تاکید بر منابع خبری و صداقت خبری را خواستار شدند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین