سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دو هفته نامه عصر اوز به شماره 200 رسید

میلاد لارستان: دویستمین شماره دو هفته نامه عصراوز که دربردارنده اخبار و گزارش های عمدتا لارستان و جنوب فارس است منتشر شد.

دویستمین شماره دو هفته نامه عصراوز که دربردارنده اخبار و گزارش های عمدتا لارستان و جنوب فارس است منتشر شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این شماره سخن سردبیر درباره چاپ و انتشار دویستمین شماره عصر اوز، آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید لارستان، گزارش چهارمین جلسه شورای ادارای بخش اوز درج شدهاست.

همچنین تعیین اعتبارات دو درصد نفت و گاز بخش اوز، گزارش افتتاح ۶۰ طرح عمرانی در لارستان و هشت طرح عمرانی در اوز، لزوم تغییر محور ارتباطی صحرای اوز از فرعی به اصلی، دیدگاه روسای شورای اسلامی شهر، انجمن نواندیشان، مدیرکل راه و شهرسازی، سرپرست اداره ورزش و جوانان درباره طرح های عمرانی و مردم اوز، تالار گفت و گوی لرد دره و خاطرات مرحوم محمدعلی فریدی هم به چاپ رسیده است.

دیگر مطالب این نشریه مربوط به افتتاح ۱۰ طرح برق در بخش اوز، گفت ئ گو با عبدالله حیدری(عبدل آردی)، یادداشت های یک خبرنگار، اختصاص خانه بهروزیان به مکان بوم گردی، نگاهی به آئین «اهل هوا» در هرمزگان، مطلب خالی بند از عبدالله کمالی، نگاهی به همایش پیوند پوشش ایرانی- اسلامی با شرکت هنرمندان اوز در شیراز، گزارش رکابزنی دوچرخه سوار اوزی در ارمنستان و مطالب دیگر است.

منبع: ایرنا

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین