سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر توزیع برق لارستان خبر داد

جذب سرمایه‌گذاران در انرژی خورشیدی لارستان

میلاد لارستان: مدیر توزیع برق لارستان گفت: افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی در این شهرستان باید از طریق شرکت سانا اقدام کنند.

مدیر توزیع برق لارستان گفت: افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی در این شهرستان باید از طریق شرکت سانا اقدام کنند.

  محمدامین دامن‌کشان در گفت و گو با میلادلارستان  بابیان این‌که احداث مولدهای خورشید به ازای هر کیلووات هشت تا ۱۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد، اظهار داشت: وزارت نیرو برق تولیدی را به ازای هر کیلووات ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان خریداری می‌کند.

وی افزود: افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی برای کسب اطلاعات بیشتر باید از طریق شرکت سانا اقدام کنند.

مدیر توزیع برق لارستان با اشاره به اینکه تعرفه گرمسیری یک که از ابتدای خرداد تا پایان مهرماه شامل منطقه لارستان می‌شود، تصریح کرد: این میزان به ازای هر کیلووات به‌طور متوسط ۱۵ تومان است.

این مسؤول بابیان اینکه تعرفه گرمسیری دو در اردیبهشت‌ماه به‌طور میانگین هر کیلووات ۵۰ تومان است، ادامه داد: تعرفه غیرگرمسیر نیز از ابتدای آبان تا پایان فروردین‌ماه به‌طور متوسط هر کیلووات ۶۵ تومان است.

دامن‌کشان بیان کرد: با تغییر تعرفه ماه‌های خرداد و مهر از گرمسیری دو به گرمسیری یک متوسط هزینه یک خانوار حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: همشهریان می‌توانند برای اطلاع دقیق از میزان کاهش هزینه‌های هر اشتراک به‌صورت موردی به واحد مشترکان اداره برق لارستان مراجعه کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین