یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13
سرپرست اداره دامپزشکی لارستان خبر داد

نظارت 7 اکیپ بهداشتی دامپزشکی لارستان بر سلامت دام های نذری

میلاد لارستان: سرپرست اداره دامپزشکی لارستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر سلامت دامهای قربانی در عید سعید قربان خبر داد و گفت: ۷ اکیپ ثابت و سیار بهداشتی دامپزشکی لارستان بر سلامت دام های نذری نظارت دارند.

سرپرست اداره دامپزشکی لارستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر سلامت دامهای قربانی در عید سعید قربان خبر داد و گفت: ۷ اکیپ ثابت و سیار بهداشتی دامپزشکی لارستان بر سلامت دام های نذری نظارت دارند.

مسعود محجوب در گفت و گو با میلاد لارستان ضمن تبریک عید سعید قربان با اشاره به افزایش تقاضا جهت خرید دام زنده در ایام خاص مانند عید قربان، اظهار داشت: همشهریان باید دامهای نذری خود را حتی الامکان از دامداری های تحت پوشش دامپزشکی خریداری نمایند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامتی شهروندان و تامین بهداشت عمومی تیمهای ویژه بازرسی در سطح شهرستان لارستان تشکیل  و امر نظارت بهداشتی روز عید قربان را بر عهده خواهند داشت.

 این مسئول تصریح کرد: اداره دامپزشکی لارستان در قالب ۷ اکیپ ثابت و سیار، ۴ دکتر دامپزشک و ۳ کارشناس بهداشت گوشت نظارت بهداشتی خود را در سطح لارستان اعمال می کنند.

سرپرست اداره دامپزشکی لارستان بیان کرد: کشتارگاههای دام لارستان از ساعت ۶ صبح روز عید سعید قربان تا ساعت ۱۳ ظهر به منظور پذیرش دام های قربانی و ذبح آنها باز است.

وی اضافه کرد: در این روز همچنین بازرسین بهداشتی گوشت در محل کشتارگاه و جایگاه های ثابت و سیار از پیش تعیین شده مستقر و آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین