شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

جوابیه دانشکده علوم پزشکی لارستان به درخواست مردمی میلادلارستان

 پیرو درج  مطلبی در پایگاه اطلاع رسانی و نشریه میلاد لارستان درخصوص آماده سازی و نصب منشورحقوق بیماران در مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) لارستان در قسمت سامانه پیگیری مشکلات…

 پیرو درج  مطلبی در پایگاه اطلاع رسانی و نشریه میلاد لارستان درخصوص آماده سازی و نصب منشورحقوق بیماران در مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) لارستان در قسمت سامانه پیگیری مشکلات مردمی (در شماره ۹۸۰روزنامه میلاد لارستان تاریخ ۱۳/۰۶/۹۵ )    روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان جوابیه ای ارسال نمود که با هم مرور می کنیم.

 

متن درخواست مردمی :

 در بيمارستان امام رضا(ع) لار بنرهايي نصب شده كه : قانون دربرابر هرنوع بي احترامي به كاركنان خدماتي و درماني از آنهاحمايت مي كند. در حالي كه در بيمارستان هاي شهرهاي همجوار در قاب هايي منشور حقوق بيماران ياداوري شده است. به اين ترتيب كاركنان مي آموزند كه بايد رفتارمناسب تري با مريض وهمراه اوداشته باشند(قابل توجه مسئولان بیمارستان امام رضا(ع) لار و دانشکده علوم پزشکی جهت پیگیری)

متن پاسخ دانشکده علوم پزشکی لارستان

با سلام و تحیات

بدینوسیله  پیرو درج یک مطلب درخصوص آماده سازی و نصب منشورحقوق بیماران در مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) لارستان در قسمت سامانه پیگیری مشکلات مردمی در شماره ۹۸۰روزنامه میلاد لارستان تاریخ ۱۳/۰۶/۹۵ توضیحاتی به شرح ذیل با مستندات به حضورتان ارسال می گردد.

  • منشور اخلاقی ، حقوق کارکنان، و حقوق بیماران به طور همزمان در مرکز آموزشی درمانی بیمارستان لارستان تهیه و درج شده است . واین مهم در سالهای پیشین در این مرکز اجرایی شده است.
  • به نظر یا بایستی قوانین را تغییر داد یا فرهنگ مردم را که انتظامات بیمارستان که برای رفاه حال بیماران از ورود همراه بیش از یک نفر خودداری می کند را بعضی از ارباب رجوع ها هر از چند گاهی به باد فحش و ناسزا گرفته و از نظر فیزیکی درگیر شده و نامناسب ترین برخوردها را دارند.
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جوابیه دانشکده علوم پزشکی لارستان به درخواست مردمی میلادلارستان”

  1. ناشناس گفت:

    این چه طرز جواب دادنه!!!!

  2. لاری گفت:

    البته همراه بیمار بیشتر از پرسنل بیمارستان مراقب بیمار خود می باشند چون اعتمادی به خدمات رسانی بیمارستان ندارند اگر چه در مورد همه پرسنل این موضوع صدق نمی کندولی باعث بد بینی شده و این وظیفه مدریت بیمارستان است که با افرادخاطی بر خورد قانونی کند پرسنلی که با بیمار و همراه بیمار در ارتباط اند باید وضعیت روحی انها درک کنند در اکثر کشورها وقتی بیمار به بیمارستان می سپارند اطمینان کامل دارند که از بیمارشان به نحو احسن رسیدگی می شود و اگر غیر از این باشد از طریق مراجع قانونی مدیریت بیمارستان را مورد ثعقیب قانونی قرار می دهند که به متناسب با جرم مجازات گشته وگاهی این مجازات بسیار سنگین می باشد که متاسفانه در کشور ما قانون وجود دارد ولی در مورد همه به یک سان اجرا نمی گردد

  3. ناشناس گفت:

    واقعا جوابیه درخور و شان دانشگاه نیست و پاسخگویی بسیارضعیف و نامناسب و نامتناسب با انتقاد مطرح شده می باشد.بنظرم یک دوره کلاس آموزشی پاسخگویی باید بگذرونن.روابط عمومی تاسف واقعا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین