شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
برای نخستین بار صورت گرفت

راهیابی 4 طرح دانش‌آموزان لارستانی به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی

میلاد لارستان: مدیر آموزش‌وپرورش لارستان گفت: برای نخستین بار چهار طرح دانش‌آموزان پژوهشگر لارستانی به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی راه یافت.

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان گفت: برای نخستین بار چهار طرح دانش‌آموزان پژوهشگر لارستانی به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی راه یافت.

به گزارش میلاد لارستان، محمد فیاض‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هجدهمین دوره از جشنواره جوان خوارزمی چهار طرح از دانش‌آموزان مبتکر لارستانی به مرحله پایانی کشوری راه ‌یافته است، اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه عمران، مکانیک و معماری بوده است.

وی افزود: این طرح‌ها از امیرحسین جمشیدی و مهرزاد زینلی از دبیرستان شهید بهشتی و حمیدرضا جهان‌پناه از دبیرستان شهید نصیری لاری بوده است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: این دانش‌آموزان پس از پشت سر گذاشتن داوری‌های مرحله استانی و کسب مقام اول در استان فارس و پذیرفته شدن در مرحله داوری غیرحضوری در مرحله کشوری به مرحله‌ داوری حضوری کشور راه ‌یافته‌اند.

فیاض‌پور با اشاره به اینکه پژوهشگران جوان لارستانی علاوه‌ بر دفاع از طرح‌های خود در مرحله کشوری در دومین دوره نمایشگاه دستاوردهای جشنواره‌ی جوان خوارزمی شرکت خواهند کرد، ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۷ شهریورماه جاری در دانشگاه تربیت مدرس شهید رجایی برپاست.

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان با بیان اینکه تعداد طرح‌های راه‌یافته به مرحله داوری حضوری کشور ۳۸۲ طرح از مجموع ۹ هزار طرح ارائه‌شده در کل کشور بوده است، اضافه کرد: سهم فارس ۵۲ طرح و سهم لارستان چهار طرح در این دوره از جشنواره بوده است.

خبرنگار: روابط عمومی آموزش‌وپرورش لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین