چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 29
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

هنرمندان نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارند

بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بر استفاده از ابزار هنر در انتقال ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و با تبریک فرارسیدن این ایام ارزشمند، گفت:…

بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بر استفاده از ابزار هنر در انتقال ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و با تبریک فرارسیدن این ایام ارزشمند، گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار هنر، هفته دفاع مقدس با اولویت نقش هنرمندان در انتقال این فرهنگ ارزشمند ماندگار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تبریک فرارسیدن این ایام ارزشمند و اشاره به بصیرت، وحدت و همگرایی به عنوان راهبرد مهم هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هنرمندان توانایی آن را دارند تا روحیه خودباوری و ولایتمداری که برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس است را با هنرنمایی و خلق آثار فاخرشان در جامعه نهادینه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بر استفاده از ابزار هنر در انتقال ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار هنر، امیدواریم ارزشهای دفاع مقدس با اولویت نقش هنرمندان در انتقال این فرهنگ سترگ به آیندگان موثر و مستمر باشد.

مریدی با بیان تاثیرگذاری هنر در انتقال ارزش ها و ماندگاری آن ادامه داد: باید از ابزاری چون هنرهای نمایشی، عکس، هنرهای تجسمی، فیلم، شعر و داستان و سایر قالب های هنری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بهره مند شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد این اولویت در اندیشه هنرمندان موجب حرکتهای جدید و قابل تامل همراه با تولید آثاری ماندگار در حوزه دفاع مقدس شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ارشاد فارس، بهزاد مریدی در پایان هنر را ماندگارترین روش بازخوانی ارزش‌های این ایام دانست و ابراز داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسب برای بازخوانی ارزش‌های دفاع مقدس است و این بازخوانی در قالب هنر ماندگارتر است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین