جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13
در شش ماهه اول سال جاری صورت گرفت

پرداخت 11 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به نیازمندان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت ۸۶ مورد وام اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد در شش ماهه سال جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت ۸۶ مورد وام  اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور با بیان اینکه توانمند سازی خانواده های تحت پوشش،یکی از اهداف مهم کمیته امداد است اظهار داشت : کمیته امداد نه تنها به اشتغال مددجویان خود اهمیت میدهد بلکه  پا را از این نیز فراتر نهاده و خواستار تربیت مددجوی کارآفرین است.

دلاور افزود : در سال جاری تعداد ۸۶ طرح اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی،دامپروری،صنایع دستی و خدمات با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال و به صورت قرض الحسنه به مددجویان پرداخت گردیده است .

دلاور تصریح کرد : برگزاری کلاس های آموزشی جهت پایدار سازی طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان از دیگر برنامه ها در حوزه اشتغال است که با هدف احیای فرهنگ کار،تعاون و شور و نشاط اجتماعی برای مددجویان برگزار می گردد که در ۶ ماهه سال جاری تعداد ۷۰ نفر از مددجویان در این کلاس ها شرکت کرده اند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین