جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18
به میزبانی لارستان صورت گرفت

معرفی نفرات برتر بدمینتون ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی

میلاد لارستان: در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان بانوان در شهرستان لارستان نفرات برتر معرفی شدند.

در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان بانوان در شهرستان لارستان نفرات برتر معرفی شدند.
جلال احمدی راد در حاشیه مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان بانوان در گفت و گو با میلاد لارستان؛ اظهار داشت: این مسابقات به منظور حضور در رقابتهای المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۱۷ ترکیه به میزبانی هیئت بدمینتون شهرستان لارستان برگزار شد.
وی افزود: در این رقابت ها ۲۲ بدمینتون باز از استانهای فارس – البرز – مازندران – گیلان – کردستان – بوشهر – کرمان – کرمانشاه و چهار محال و بختیاری در چهار گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رییس هییت بدمینتون لارستان تصریح کرد: این مسابقات که در سالن شهدا شهر لار برگزار و در پایان دونفر برتر هر گروه به مرحله حذفی راه یافتند.
احمدی راد ادامه داد: در این رقابت ها فهیمه کریمیان از استان البرز به مقام قهرمانی، مهرناز قادری از استان گیلان دوم و حلیمه رئیسی پور از استان چهار محال و بختیاری و محبوبه صادقی از استان کرمان  به مقام سوم مشترک دست یافتند.
وی در پایان از آقای  علیزاده رییس انجمن بدمینتون  فدراسیون ناشنوایان،  اداره ورزش و جوانان لارستان، مجمع خیرین ورزش و سلامت لارستان و تمامی افرادی در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین