سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دو پروژه صنعتی و یک پروژه معدنی در لارستان افتتاح می شود

میلاد لارستان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، گفت: در دهه مبارک فجر، دو پروژه صنعتی و یک پروژه معدنی افتتاح خواهد شد. علی ابراهیمی زاده در گفتگو با…

میلاد لارستان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، گفت: در دهه مبارک فجر، دو پروژه صنعتی و یک پروژه معدنی افتتاح خواهد شد. علی ابراهیمی زاده در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت:

در دهه فجر امسال، دو پروژه صنعتی و یک پروژه معدنی در شهرستان لارستان با سرمایه گذاری حدود ۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۸ نفر افتتاح خواهد شد .

وی افزود: نخستین طرح، کارخانه پنبه پاک کنی است که توسط بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان وا قع در شهرک صنعتی لار ، با ظرفیت اسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تن تولید در سال و اشتغالزائی مستقیم برای ۸ نفر در مدت ۸ ماه ساخته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، تصریح کرد: پروژه صنعتی دیگر،  کارخانه تولید انواع سبدهای پلاستیکی واقع در روستای منصورآباد بخش جویم لارستان می باشد که این کارخانه با سرمایه گذاری اولیه ۷۰۰ میلیون تومان در مدت ۲۳ ماه، با ظرفیت اسمی ۳۵۰ تن در سال و اشتغالزائی مستقیم برای ۴ نفر، احداث و افتتاح گردید.

وی درخصوص پروژه قابل افتتاح در بخش معدن نیز، گفت: پروژه بهره برداری از سنگ نمک شمال شرق لار توسط شرکت صنعتی-معدنی بلور نمک لارستان در کیلومتر ۲۵ جاده لار-بندرعباس اجرا گردیده که سطح کل معدن، ۲ کیلومتر و ۸۱ متر مربع می باشد و این معدن قادر است، سالیانه ۱۵۰ هزار تن سنگ نمک را برداشت کند.

ابراهیمی زاده، بیان کرد:  این طرح با سرمایه گذاری ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا و برای ۱۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین