سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نمایشگاه دستاورد های مشاغل خانگی در لارستان برپا می شود

میلاد لارستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاورد های مشاغل خانگی  بانوان و دانش آموزان در لارستان برگزار می شود….

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستانمیلاد لارستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاورد های مشاغل خانگی  بانوان و دانش آموزان در لارستان برگزار می شود.

مهناز طاهری در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با بیان اینکه، نمایشگاه دستاورد های مشاغل خانگی  بانوان و دانش آموزان لارستانی، از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ بهمن ماه در محل حسینیه سیدالشهداء شهر لار برگزار می شود، اظهار داشت: علاقمندان می توانند در دو شیفت صبح و عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، کالاهای ساخت دست هنرمندان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد، افزود: هنرمندان بسیاری در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به‌صورت آزاد در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، به ظرفیت‌های قابل‌توجه حوزه صنایع‌دستی در اشتغال آفرینی به‌ویژه برای بانوان اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در طول چند سال اخیر فرصت شغلی جدید در حوزه صنایع‌دستی استان فارس ایجاد شده است که بخش عمده‌ای از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی حوزه صنایع‌دستی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اشتغال‌زا به‌ویژه در استان فارس دانست و گفت : اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی با سرمایه اندک امکان‌پذیر است و مانند بسیاری از صنایع سرمایه‌گذاری کلان نمی‌خواهد، ضمن اینکه می‌تواند برای تعداد زیادی افراد و به‌ویژه بانوان اشتغال آفرینی کند .

طاهری اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری دستگاههای مختلف اجرائی و حمایتی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، کمیته بانوان فرمانداری ، بسیج سازندگی ، آموزش و پرورش ، جهاد کشاورزی ، مرکز آموزش فنی و حرفه ای ، صنعت ، معدن و تجارت بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، میراث فرهنگی ، زندان ، هلال احمر ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، مؤسسه کرانه مهر ، مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) دائر خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین