جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نشست مدیران منطقه5 کشور درلارستان+تصویر

هفدهمین نشست مدیران فرهنگی منطقه ۵ کشور  به میزبانی مرکز آموزش عالی (دانشگاه دولتی) لارستان در حال برگزاریست. این نشست با حضور مدیرکل معاون فرهنگی و مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری فرهنگی…

هفدهمین نشست مدیران فرهنگی منطقه ۵ کشور  به میزبانی مرکز آموزش عالی (دانشگاه دولتی) لارستان در حال برگزاریست. این نشست با حضور مدیرکل معاون فرهنگی و مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری فرهنگی وزارت علوم تحقیقات فناوری،و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های دولتی منطقه ۵

کشور شامل استانهای «فارس،کرمان ،سیستان و بلوچستان، بوشهر،هرمزگان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد» در لارستان تشکیل شده است. همچنین در این نشست دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشته و به ایراد سخن پرداخته است. عکس های حبیب آسوده را حبیب آسوده برای ما ارسال نموده است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، دکتر جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دراین نشست طی سخنان خود اظهار داشت: با توجه به تصویب سند بالادستی نقشه جامع علمی کشور، مسئولان فرهنگی می توانند محورهای نقشه جامع را در بین دانشجویان به بحث و اظهار نظر بگذارند. چرا باید ابزار فناوری و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی توسط مسئولان فرهنگی دانشگاه ها به گونه ای مدیریت شود که پیام های مبادله شده بین دانشجویان در این شبکه ها در خصوص مسائل کلان ومهم آینده کشور باشد نه موضوعات بی هدف و بی فایده.

دکترجعفرپور افزود: باید توجه دانشگاه ها از مسائل کوتاه مدت و روزمره سیاسی به سمت مسائل کلان و بلندمدت تغییر کند. وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی دانشگاه ها می توانند میز گردهای علمی و در موضوعات کلان را با مشارکت اساتید گروه ها برقرار کنند.

در ادامه این نشست نیز حاضرین سوالات خود را در خصوص موارد مختلف از قبیل نحوه تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره، پشتوانه کارشناسی مصوبات شورا، موضوع اسلامی شدن دانشگاه ها و اجرای اصل۴۴ قانون اساسی در حوزه فرهنگ مطرح نموده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به آنها پاسخ داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 عکس:حبیب آسوده

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین