جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسئولین شورای اسلامی لارستان با فعالیتهای مرکز رشد واحدهای فناوری آشنا شدند

سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان لارستان با  بحث و تبادل نظر پیرامون سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ و نیز آشنایی با مرکز رشد فناوری لارستان برگزار شد….

سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان لارستان با  بحث و تبادل نظر پیرامون سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ و نیز آشنایی با مرکز رشد فناوری لارستان برگزار شد.

shora2

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی لارستان،  در آغاز جلسه، موحدی رئیس شورا از پیگیری‌ در مورد خواسته‌های مردم ۶ بخش و ۸ شهر خبر داد و تأکید کرد: تاکنون بیش از یکصد میلیون تومان در شورای شهرستان جذب شده است که توانسته‌ایم بخش زیادی از وعده‌های خود را عملی کنیم. وی خریداری برخی تجهیزات نرم‌افرازی، صحافی صورت‌جلسات و آغاز ساخت ساختمان جدید شورای اسلامی شهرستان را از دیگر اقدامات اساسی در مدت حضور خود عنوان کرد.

در ادامه جلسه موضوعاتی از قبیل جمع‌آوری آمار زکات در همه‌ی شهرها و بخش‌ها،وجود بحران شدید آب در لارستان، مشکلات اساسی آموزش و پرورش در بخش صحرای باغ، و همچنین اقدامات مهم انجام شده در حوزه‌های راه و عمران در برخی بخش‌ها (به‌ویژه اوز و بیرم) نیز مورد بحث کلی توسط اعضا قرار گرفت.

نمایندگان شورای شهر جویم و بخش بیرم در شورای اسلامی شهرستان با اشاره به مشکلات عدیده در حوزه آب، خواستار توجه بیشترِ مسئولان لارستان به این موضوع شدند. نماینده شورای اسلامی شهر اوز نیز در سخنان خود با انتقاد از مسئولان لارستان که اراده‌ای برای ارتقای بخش اوز ندارند، تصریح کرد: درخواست اساسی مردم و مسئولان اوز ارتقای این شهر است و که البته در دیدار اخیر به اطلاع فرماندار جدید رسانده شد.

در ادامه نیز قناعت پور مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان در جمع اعضا حاضر شده و در سخنانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان و تأثیر آن بر پیشرفت علمی و فناوری کشور، اظهار داشت: باید قبول کنیم که بسیاری از کشورهای قدرتمند غربی، قدرت خود را مدیون پیشرفت علمی و فناوری هستند.

قناعت پور ضمن ارائه بروشوری از فعالیت‌ها و چشم‌انداز پیش روی مرکز لارستان، از اعضای شورای اسلامی شهرستان خواست تا ضمن تبیین اهداف اساسی مرکز برای مردم بخش‌ها و شهرها، افراد کارآفرین و خیران منطقه را نسبت به این فعالیت‌های علمی و نوآورانه ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه «مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان هفتمین مرکز رشد اقماری پارک علم و فناوری در استان فارس است» خاطرنشان کرد: حمایت واقعی از تولید داخلی، تقویت بنگاه‌های کوچک، دانش‌بنیان شدن تولیدات گوناگون و اشتغال‌زایی برای جوانان تحصیل‌کرده اهداف اصلی این مرکز در بلندمدت است که تاکنون با تلاش و پیگیری بسیار و حمایت برخی مسئولین لارستان توانسته‌ایم در تحقق بخشی از آنها موفق شویم.

shora3

shora4

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسئولین شورای اسلامی لارستان با فعالیتهای مرکز رشد واحدهای فناوری آشنا شدند”

  1. محسن گفت:

    مگه میشه ماازبالای دوتاشهرستان بپریم اونوقت بیرم زیرنظرلارباشه/لابدمیخواین بگین بیرم هم آره-اونوقت تکلیف لاربااین همه بچه دومادکردناش چه میشه نماینده محترم شورای شهراوزعزیزوخوشکل

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین