شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید سرپرست مرکز رشد لارستان بر اجرای تفاهم نامه شهرداری لار و پارک علم و فناوری فارس

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور لارستان اجرایی نمودن تفاهم نامه منعقده پارک علم و فناوری فارس و شهرداری لار را خواستار شد. به گزارش میلادلارستان، در نشستی با حضور اعضای…

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور لارستان اجرایی نمودن تفاهم نامه منعقده پارک علم و فناوری فارس و شهرداری لار را خواستار شد.

به گزارش میلادلارستان، در نشستی با حضور اعضای شورای شهر لار و سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور لارستان،مهمترین مشکلات این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم در این خصوص صادر گردید.

در این دیدار قناعت پور  سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور لارستان در ابتدا ضمن معرفی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری و نحوه ی حمایت این مجموعه ها از شرکت های دانش بنیان درباره تاریخچه و عملکرد مرکز در لار و ظرفیت ها و چالش های پیش رو به تفصیل سخن گفت.

شرح و توضیح مفاد موجود در تفاهم نامه ی شهرداری لار با پارک علم و فناوری فارس جهت تصویب نهایی شورا، درخواست حمایت از شرکت های دانش بنیان و در اولویت قراردادن این مجموعه ها در پروژه های شهری براساس قوانین ابلاغ شده ملی و تفاهم منعقد شده و نیز حمایت جهت تسریع در احداث ساختمان مرکز رشد به عنوان نخستین ساختمان کارآفرینی منطقه  از جمله درخواستهای سرپرست مرکز رشد  در این دیدار بود.
اعضای شورا نیز  ضمن استقبال از موارد مطرح شده، جهت تحقق موارد مذکور اعلام آمادگی نمودند.

 لازم به ذکر است تفاهم نامه ی همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری فارس و شهرداری لار، پس از شهرداری شیراز به عنوان دومین تفاهم نامه در سطح شهرداری های استان فارس منعقد شده و امید است شورا و شهرداری لار با حمایت از تفاهم نقش مهمی در ترویج فضای کارآفرینی به ویژه کارآفرینی دانش بنیان در منطقه ایفا نمایند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین