شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان

با فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم سینه و سخنرانی در خوابگاه‌های دانشجویی و نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در حال برگزاری می شود. به گزارش…

با فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم سینه و سخنرانی در خوابگاه‌های دانشجویی و نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در حال برگزاری می شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایسنا کارشناس فرهنگی واحد لارستان با بیان اینکه امسال با توجه به جلسات گرفته شده با هیات‌های مذهبی و بسیج دانشجویی مراسم عزای حسینی با شور و حال خاصی در جریان است، گفت: با برنامه ریزهای صورت گرفته مراسم سخنرانی و عزاداری در این ایام هرشب در خوابگاه های خواهران و برادران با حضور مداحان مدعو از استان برگزار می‌شود.

علی جمالی ادامه داد: مراسم زیارت پرفیض عاشورا همراه با سخنرانی هر روز صبح در نمازخانه شهید آگاه واحد با حضور پرسنل و اساتید اجرا می‌شود.

وی افزود: جلسات هفتگی فرهنگی در قالب ۱۲۰دقیقه فرهنگی در ایام محرم و صفر هر دوشنبه با موضوع قیام عاشورا، تحلیل و بررسی فیلم‌های سینمایی با موضوع قیام امام حسین(ع)، جلسات شعر و ادب در وصف سید و سالار شهیدان، مسابقه کتاب خوانی با موضوع زن در عاشورا ویژه خواهران، مسابقه حفظ زیارت عاشورا در ایام محرم و سلسله مباحث نماز در عاشورا از سوی ستاد اقامه نماز واحد در خوابگاه های دانشجویی از جمله برنامه‌های حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی است که در این ایام برگزار خواهد شد

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین