چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

واریز 3 میلیارد و 760 میلیون ریال به حساب کودکان یتیم در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از واریز نقدی مبلغ ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به حساب ۸۶۹ نفر از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد در شش ماهه سال جاری خبر داد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از واریز نقدی مبلغ ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به حساب ۸۶۹ نفر از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد در شش ماهه سال جاری خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت : طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین»، از جمله طرحهایی هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به کودکان یتیم و غیر یتیم نیازمند تحت حمایت  در دست اجرا دارد.

دلاور ضمن قدردانی از اعتماد نیک اندیشان به کمیته امداد افزود : در طرح اکرام ایتام ، تعداد ۱۸۱۰ حامی از ۶۱۲ یتیم تحت پوشش این نهاد حمایت میکنند و در طرح محسنین نیز ۷۲۰ حامی حمایت از ۲۵۷ خانواده محسنین را بر عهده دارند

.ایشان خاطر نشان ساخت که این حامیان  علاوه بر خیرین لارستانی ، از اقصی نقاط کشور  نیز در این طرح شرکت کرده اند که به شوق حمایت از کودکان مناطق محروم ، کودکان نیازمند لارستانی را انتخاب نموده اند.

وی با بیان اینکه  در هر کدام از این طرحها، فرد خیّر میتواند حامی تعدادی از این کودکان شود تصریح کرد : فرد حامی بایستی ماهانه حداقل ۳۰هزار تومان به حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز کند و در صورت تمایل و هماهنگی کمیته امداد ، امکان دیدار با این خانواده ها نیز میسر میگردد. هر ۶ ماه یک بار نیز توسط کمیته امداد صورتحساب پرداختیها برای فرد حامی ارسال میشود.

مدیر کمیته امداد لارستان از طرح تامین آتیه ایتام نیز سخن گفت و ابراز داشت که در این طرح کودکانی که حد اقل در ماه یک ملیون ریال دریافت میکنند ، در صدی از آن جهت سرمایه گذاری بیمه ای به حساب بیمه پرداخت میگردد تا آینده این کودکان ضمانت گردد.

وی خاطر نشان ساخت : طرح اكرام از نيمه دوم سال ۱۳۷۸ توسط كميته امداد امام خميني (ره‌) به اجرا درآمده است که خیرین علاوه بر پرداختهای نقدی ، مساعدتهای غیر نقدی خود را نیز از قبیل لوازم زندگی ، لوازم التحریر، اعزام ایتام به سفرهای زیارتی سیاحتی، اطعام ، تعمیرات مسکن و …را نیز اعطاء نموده اند.که جمع کمک های غیر نقدی به ایتام و محسنین بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال می باشد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین