یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز بکار سالن تشریح جنوب فارس در جهرم

رئیس پزشک قانونی شهرستان جهرم از آغاز بکار سالن تشریح این شهرستان خبر داد. دکتر حسن خوش‌نیت گفت: تا پیش از این اجسادی که به‌دلایلی نیازمند کالبدشکافی بود، به شیراز…

سالن تشریح جسد در جهرم لارستانرئیس پزشک قانونی شهرستان جهرم از آغاز بکار سالن تشریح این شهرستان خبر داد. دکتر حسن خوش‌نیت گفت: تا پیش از این اجسادی که به‌دلایلی نیازمند کالبدشکافی بود، به شیراز منتقل می‌شد که این کار هزینه‌های زیادی در پی داشت.

 وی اضافه کرد: سالن تشریح اجساد پزشکی قانونی جهرم مجهز به آزمایشگاه و تمام امکانات مورد نیاز برای کالبدشکافی و تشریح اجساد است.

 خوش‌نیت با بیان این‌که امکان ارائه خدمات به سایرشهرستان‌های همجوار جهرم که فاقد سالن تشریح هستند، وجود دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار برای کمک به حل پرونده‌هایی که به واسطه وقوع یک مرک مشکوک در دستگاه قضایی ایجاد می‌شود، سالن تشریح است که با بهره‌برداری از آن پزشکان مجرب می‌توانند علت مرگ افرادی که تردیدی در علت فوت آنان وجود دارد را مشخص کنند.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، رئیس پزشکی قانونی شهرستان جهرم ۳۰ درصد از وظایف پزشکی قانونی را بررسی علت مرگ و میرها دانست و افزود: در برخی موارد، علت فوت مشخص بوده و پرونده پزشکی محکمی دارند که تنها با معاینه جسد می‌توان آن را تشخیص داد و نیازی به کالبدگشایی نیست.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین