جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اولین شب از یادواره شهدای بالاده؛ میزبان جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور+پوستر

شانزدهمین یادواره شهدای بالاده بیرم با حضور مقامات مطرح کشوری برگزار میگردد. به گزارش میلادلارستان در این مراسم که ۲۸ و۲۹ و ۳۰ مهرماه برگزار می گردد سردار علی فضلی…

شانزدهمین یادواره شهدای بالاده بیرم با حضور مقامات مطرح کشوری برگزار میگردد. به گزارش میلادلارستان در این مراسم که ۲۸ و۲۹ و ۳۰ مهرماه برگزار می گردد سردار علی فضلی معاون اسبق عملیات فرماندهی کل سپاه پاسداران و جانشین سازمان بسیج مستضعفین، دکتر حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و نیز سردار حمید اباذری رئیس دانشکده افسری امام حسین(ع) به عنوان میهمان به ایراد سخن خواهند پرداخت.  همچنین مداحانی از جمله حاج مهدی سلحشور مداح مطرح کشوری در این مراسم مداحی خواهند کرد.

photo_2016-10-19_16-26-41

اولین شب از این یادواره  میزبان سردار فضلی و مداح ولایی حاج مهدی سلحشور خواهد بود. این مراسم امشب راس ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خامنه ای بالاده برگزار میشود.

یادآور می شود سردازر فضلی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه بوده که سوابق و مسئولیت های مهم لشکری تا کنون به عهده داشته و در سال ۲۰۱۲ نیز در لیست تحریم های کشور آمریکا قرار گرفته است. مسئولیتها و سوابق وی به قرار زیرند:
فرماندهی لشکر المهدی
فرماندهی لشکر ۱۰ سید الشهداء
حضور در عملیات آزادسازی خرمشهر
فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)
معاونت عملیات فرماندهی کل سپاه
فرماندهی سپاه سیدالشهدا استان تهران
جانشین سازمان بسیج مستضعفین
ریاست ستاد راهیان نور کشور
فرماندهی قرارگاه آمادگی رزمی امام هادی علیه السلام در سازمان بسیج مستضعفین
-قرار گرفتن در لیست تحریمهای اتحادیه اروپا و آمریکا

باراک اوباما بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۲، در اولین حرکت سیاست خارجی خود در تاریخ ۱۸ آبان سال ۱۳۹۱(۸ نوامبر سال ۲۰۱۲) تعدادی از افراد و ارگان های ایران را در لیست تحریم قرار داد. در سندی که به تأیید اوباما رسیده بود، در میان اسامی ذکر شده نام اشخاصی همچون “سردار علی فضلی“، “سردار اسماعیل احمدی مقدم”، “رضا تقی پور” وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات و “رسول جلیلی” عضو شورای عالی فضای مجازی به چشم می خورد. در این لیست همچنین نام “محمد مینایی” از اعضای سپاه پاسداران و چند تن از اعضای کتائب حزب الله عراق نیز دیده می شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین