جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
دوشنبه هفته جاری در لار صورت می گیرد

یادواره شهدای مدافع حرم در قالب ویژه برنامه «از شلمچه تا حَلب»

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری ویژه برنامه «از شلمچه تا حَلب» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خبر داد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری ویژه برنامه «از شلمچه تا حَلب» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه دفاع از حریم اهل بیت(ع) یکی از شاخصه های ولایتمداری است، اظهار داشت: در عصر کنونی دلیر مردانی از زمره حق طلبان با دلی مملو از معرفت با حضور در جبهه های نبرد به دفاع از حرم آل الله مشغولند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از ارزش های اسلامی منوط به کشور خاصی نیست، افزود: هر کجا دین خدا در خطر باشد، جوانمردان با سینه سپر کردن در برابر یاوه گویان و ظالمان و جاهلان زمان به دفاع از آن خواهند پرداخت.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه وظیفه همه ماست که گوشه ای از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در مبارزه با استکبار، تفکیری ها و سلفی ها به مردم جامعه شناسانده شود، تصریح کرد: به همین منظور برنامه «از شلمچه تا حَلب» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و واکاوی لزوم حضور این عزیزان در میادین نبرد علیه باطل برگزار می شود.

وی بیان کرد: این ویژه برنامه در روز سوم آبان ماه ۹۵ از ساعت ۲۰ در تالار وحدت شهر لار با سخنرانی سردار حاج کاظم آفاق از مدافعان حرم آل الله برگزار خواهد شد.

دلخسته با اشاره به اینکه این برنامه از طرف سپاه ناحیه لارستان با همکاری چند نهاد فرهنگی این شهرستان برگزار می شود، اضافه کرد: بنا به برنامه ریزی های انجام شده، پرچم متبرک به گنبد حرم مبارک حضرت زینب(س) در این برنامه به اهتزاز درخواهد آمد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین