شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

وقتی مسئول ایستگاه برق لارستان پاسخگو نیست!!

میلاد لارستان: یکی از وظائف اساسی رسانه در کنار اطلاع رسانی، پیگیری وعده ها و پروژه های نیمه تمام است.

میلاد لارستان: یکی از وظائف اساسی رسانه در کنار اطلاع رسانی، پیگیری وعده ها و پروژه های نیمه تمام است. به ویژه در شهرستانها که دسترسی به منابع رسانه ای ملی صوتی و تصویری کمتر است، وظیفه رسانه های مکتوب و مجازی در این بخش دو چندان می شود.

به همین سبب، تیم رسانه ای میلاد لارستان، چند سالی است که به منظور گره گشایی از موانع پیش روی پروژه های بر زمین مانده و همچنین آگاه سازی عمومی از طرح های در دست اجرا، اقدام به پیگیری این موضوعات از مسئولان ذیربط می پردازد.

اما گاه و بی گاه برخی مسئولین به دلائل نامعلوم از پاسخگویی به خواسته های مردم سر باز می زنند و خبرنگاران میلاد لارستان برخلاف میل باطنی خود مجبور به رسانه ای کردن برخی از این موارد می کند.

یکی از این موارد، عدم پاسخگویی مهندس طیب یادگاری مدیر ایستگاههای برق منطقه ای لارستان است که علی رغم پیگیری های مکرر خبرنگار میلاد لارستان، متأسفانه ایشان به بهانه آنکه بنا به دستورالعمل مرکز، پاسخ مصاحبه ها می بایست از طرف روابط عمومی ایستگاههای برق استان فارس داده شود، برخلاف عُرف رسانه ای سوالات خدمت این مدیر محترم ارسال شد تا پاسخ های مقتضی از طرف مسئولین استان ارسال شود.

اما متأسفانه با وجود گذشت ۲ ماه از ارسال سوالات (تاریخ ارسال سوالات هفتم شهریور ماه ۹۵) و البته پیگیری های متعدد خبرنگار میلاد لارستان، متأسفانه هیچگونه پاسخی از سوی مدیر ایستگاههای برق لارستان و فارس به سوالات مطرح شده، داده نشده است!!

گفتنی است؛ محتوای سوالات بسیار مهم و برای شهرستان لارستان بسیار حیاتی است و به همین دلیل ضمن تقاضا از مدیر ایستگاههای برق لارستان برای پاسخگویی به سوالات و بیان چرایی عدم اجرایی شدن این طرح ها، از معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه لارستان خواهان پیگیری عدم پاسخگویی مسئولان ذیربط و همچنین پیگیری این طرح ها هستیم.

در ذیل اصل نامه ارسالی به مسئول محترم برق ایستگاههای لارستان می آید:

barqh-1

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “وقتی مسئول ایستگاه برق لارستان پاسخگو نیست!!”

  1. […] لارستان: در پی انتشار متنی با عنوان «وقتی مسئول ایستگاه برق لارستان پاسخگو نیست!!» در تاریخ ۸ آبان ماه جاری در سایت میلاد لارستان، جوابیه […]

  2. […] میلاد لارستان: در پی انتشار متنی با عنوان «وقتی مسئول ایستگاه برق لارستان پاسخگو نیست!!» در تاریخ ۸ آبان ماه جاری در سایت میلاد لارستان، جوابیه […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین