شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
همزمان با 13 شهرستان فارس:

برنامه های هفته نانو در گراش و اوز برگزار می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: برنامه‌هاي بزرگداشت هفتمین هفته استانی فناوری نانو از هشتم تا سیزدهم آبانماه در ۱۵ شهرستان فارس برگزار خواهد شد. يدالله…

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: برنامه‌هاي بزرگداشت هفتمین هفته استانی فناوری نانو از هشتم تا سیزدهم آبانماه در ۱۵ شهرستان فارس برگزار خواهد شد. يدالله رحماني گفت: هفته فناوري نانو با هدف تحقق سند چشم انداز ۱۰ ساله دوم فناوری نانو کشور (۱۳۹۴ تا ۱۴۰۴) و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و همکاری استانداری، دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های آموزشی و پژوهشی، ادارات، شرکت‌ها و صنایع استان برگزار می‌شود.

رحمانی گفت: ۱۶ دستگاه اجرایی و واحدهای تابعه استان در برگزاری این هفته در شهرستان‌های شیراز، آباده، فسا، جهرم، استهبان، نی ریز، لامرد، گراش، کازرون، مرودشت، نورآباد، لارستان (اوز)، داراب، اقلید و فیروزآباد مشارکت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: در طول برگزاری این رویداد، برنامه‌های متنوعی در سه حوزه ترویج صنعتی، ترویج دانشجویی و ترویج دانش آموزی به همراه نمایش دستاوردهای فناوری نانو کشور و معرفی و ارائه گزارش عملکرد ۱۰ ساله توسعه فناوری نانو در ایران، برگزار خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وی گفت: با توجه به سیاست های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، برای آشنایی بیشتر صنایع با کاربردها و دستاوردهای داخلی این فناوری و به‌کارگیری آن در صنایع مختلف، سمینارها و نشست‌های تخصصی آشنایی با فرصت‌های فنی و اقتصادی به کارگیری فناوری نانو در استان برگزار مي‌شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین