جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس‌کل دادگستری فارس خبر داد

ردپای 2 ایرانی در بین تروریستهای داعشی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس‌کل دادگستری فارس از رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده تکفیری‌های دستگیرشده در جنوب این استان، برابر دستورالعمل مدیریت پرونده‌های مهم خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری فارس از رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده تکفیری‌های دستگیرشده در جنوب این استان، برابر دستورالعمل مدیریت پرونده‌های مهم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ با اشاره به کشف عملیات انتحاری تکفیری‌ها در جنوب استان عوامل امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی گفت: دستگیری به‌موقع تکفیری‌ها و خنثی شدن نقشه شوم آنان نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی و امنیت بالای این استان و پیشگیری از شکل‌گیری عوامل ناامنی است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشف این عملیات با هوشیاری لازم مهم‌ترین نقش را ایفا کردند و  ورود به‌موقع نیروهای انتظامی نیز باعث خنثی شدن اقدامات تروریستی حلقه‌های وابسته به این گروه شد.

وی افزود: دستگیرشدگان هم‌اکنون در اختیار دستگاه قضایی هستند و تحقیقات با نظارت مقام قضایی در حال انجام است.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس همچنین از رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده تکفیری‌های دستگیرشده، مطابق دستورالعمل مدیریت پرونده‌های مهم خبر داد.

القاصی بابیان اینکه از جمع ۱۶ تروریست دستگیرشده به‌استثنا دو نفر همگی از اتباع بیگانه هستند گفت: پیش‌ازاین، بارها در قالب طرح‌های پیشگیرانه اعمال محدودیت، مدیریت و نظارت ویژه بر اتباع بیگانه غیرمجاز را خواستار شده‌ایم و امروز بیش از هر زمان اجرای طرح‌های تردد و ممنوعیت فعالیت و به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز احساس می‌شود.

وی بهترین راهکار در این مورد را پیشگیری از ورود اتباع غیرمجاز و اعمال نظارت و محدودیت فعالیت این اتباع غیرمجاز خواند و افزود: اتباع مجاز خارجی بسیاری با نظارت و ظرفیت‌های قانونی در کشور فعال هستند اما وجود و فعالیت اتباع بیگانه غیرمجاز در هر جای دنیا محدود و غیرممکن است.

منبع: روابط عمومی دادگستری فارس

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین