یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ملی‌گراها یا غرب‌گراها؟!

میلاد لارستان: ملی‌گرا اگر حقیقتا ملی‌گرا باشد، شرف دارد بر غرب‌گرا! اما حقیقت آن است که ملی‌گرایی در کشور همیشه توسط غربگرایان ترویج شده است؛ آن هم نه بخاطر ایران؛…

میلاد لارستان: ملی‌گرا اگر حقیقتا ملی‌گرا باشد، شرف دارد بر غرب‌گرا!

اما حقیقت آن است که ملی‌گرایی در کشور همیشه توسط غربگرایان ترویج شده است؛ آن هم نه بخاطر ایران؛ که به واسطه مقابله ‌با اسلام!

آنان که ادعای ملی‌گرایی داشتند یا گرد دیگ‌پلو سفارت انگلستان جمع بودند یا در جلسات شبانه سفیر آمریکا شرکت کردند!

کاپیتولاسیون آمریکایی را غربگرایان پذیرفتند و ملی‌گرایان استقبال کردند؛ فقط حضرت روح‌الله بود که لب به اعتراض گشود و از ایرانی دفاع کرد!

فرزندان امام بودند که اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما کارنامه‌ی ملی‌گرایان و غرب‌گرایان پر است از این دست خیانت‌ها!

همان خودباخته های دروغگو بودند که لاف سیادتشان گوش فلک را کر کرده بود و پا بر هرچه از مقدسات بود نهادند؛ در مقابل اسلام، یاوه سرودند که نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران!!!

اما دریغا که زمانه در گذر امتحان، روی داعش صفتان داخلی را سیاه تر از سیاهی شان نمایان کرد. آن هنگام که مرزهای مقدس ایران و ایرانی در خطر تهدید سفیانیان قرار گرفت، در لانه موشِ کورسویِ خود خزیدند تا به ترفندی دیگر نقشه بر خیانت و جنایت کشند.

اگر پاسداری فرزندان انقلاب نبود، خدا می دانست که کوچه- بازارهای ما چه بر سرش آمده بود. مگر جان فدایی شدن این ملت حرف کمی است. همین روزها در تهدیدات امنیت مان به وضوح دیدیم جان فدایان امت چگونه پاسدار حریم ملت شدند.

باستانیان هم اگر روزی بخواهند لب به سخن بگشایند از حماسه بچه رزمنده های لباس‌خاکی فکه و شلمچه خواهند گفت؛ نه از کت و شلوار پوش های کرواتیِ ادکلن فرانسوی زده که لاتین را بهتر از پارسی صحبت می کنند!

حالا هِی آقایان –نادانسته- برای آزادی یهود از دست بابیلون جشن بگیرند و نامش را بگذارند روز کوروش!

به یهودیان نگاه کنید؛ هرساله روز پوریم را جشن می گیرند. پوریم روز قتل عام ایرانیان است به دستشان.

اینکه شیمون پرز(رییس پیشین رژیم صهیونیستی) گفته بود: «کورش هخامنشی، نخستین صهیونیست جهان بود و ما به او مدیون هستیم.»۱ جای پاهامان را مشخص نمی کند؟!

بهتر آنست که تعقل را برای اثبات حق انتخاب کنیم نه زبان و نژاد را.

srail

نگارنده: محمد صابری زاد

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین