یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور مسئولان فرهنگی لارستان صورت گرفت

رونمایی از کتاب «هنر آشپزی لارستان»

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی شهرستان لارستان، از کتاب «هنر آشپزی لارستان» رونمائی شد.

طی مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی شهرستان لارستان، از کتاب «هنر آشپزی لارستان» رونمائی شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی، نویسندگان، علاقمندان به عرصه کتاب و کتابخوانی که از طرف بنیاد لارشناسی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در سالن استاد جمالی خانه فرهنگ شهر لار برگزار و  از کتاب  «هنر آشپزی لارستان» رونمایی شد.

در این مراسم، مسئول بنیاد لارشناسی با ابراز خرسندی از حضور گسترده مهمانان در این مراسم، گفت: خوشحالیم که امروز کتابی به کتاب عالم آفرینش و فرهنگ دیگری به فرهنگ لارستان اضافه شده است.

محمد زارع با تقدیر از همت سهیلا کاظمی لاری نویسنده کتاب «هنر آشپزی لارستان»، افزود: از تلاش چند ساله عشرت جهاندیده نیز که هرهفته در صفحه “مطبخ بی بی ” در روزنامه میلادلارستان، خوانندگان را به یک نوع غذای بومی لارستانی دعوت می کند، بعنوان منبع غنی و ارزشمندی در اطلاعات فرهنگ بومی، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی همچنین از برگزاری جشنواره مطبوعات درلارستان خبر داد و تصریح کرد: روزنامه میلاد لارستان پس از ربع قرن فعالیت مستمر به شماره یک هزار رسیده و از طرفی انتشار چندین نشریه مکتوب و مجازی در شهرستان لارستان نشان از استعدادهای بالای نویسندگی و روزنامه نگاری در لارستان دانست.

رئیس بنیاد لارشناسی با استناد گزارشی از روزنامه میلادلارستان درخصوص نیمه تمام ماندن کتابخانه مرکزی لارستان که امروز مأمن وجایگاه معتادان شده است، گفت: از دلسوزان، مسئولین وخیرین برای تکمیل این پروژه فرهنگی خواهان همکاری هستیم.

photo_2016-11-10_05-54-13

سهیلاکاظمی لاری از حضورحاضرین تشکر کرد و گفت: ده سال قبل طرح این کار را سیدعلی هاشمی ارسنجانی بعنوان سرگروه آموزشی به دبیران ادبیات ارائه داد وازایشان ورحیم بیژنی وراسخی مسئولین وقت درآموزش وپرورش که موضوع رابه مدارس بخشنامه کرده بودند و همچنین ازدبیران ودانش آموزانی که درگردآوری مطالب کتاب همکاری داشته اند ،تشکرکرد.

او گفت: این کتاب رابه پدرومادر وقدیسیان سرزمینم هدیه میکنم.وبه معرفی تعدادی ازغذاها وشیرینی های لارستانی پرداخت.

photo_2016-11-10_05-54-23

یکی ازنکات قابل توجه دراین جلسه، عدم حضور معتمدیان معاون مدیرکل ومدیرکتابخانه های عمومی لارستان بود ونکته ی دیگراینکه رفعت حقیقی،مبلغ یک میلیارد ودویست میلیون تومان مربوط به ماده ۱۸۰و همچنین مبلغ ۴۰۰میلیون تومان ازمحل ۲درصدنفت که ازاعتبارات اداره ی ارشاد بودرا برای تکمیل پروژه ی نیمه تمام کتابخانه ی فوق الذکر،اخنصاص داد.

رونمایی ازکتاب به وسیله ی مسئولین حاضر دربرنامه، پدر،همسر وفرزند نویسنده وپذیرایی باشیرینی محلی چـُوَلـو ودِلـبـَرو نیز پایان بخش این برنامه بود.

خبرنگار: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین