یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
پیشگیری از قبل از وقوع حادثه

جاده کم عرض اوز – سه راهی ارد – بیرم تعریض شود

میلاد لارستان: با توجه به تردد تعداد زیادی از وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی از محور اوز – سه راهی ارد – بیرم تا عسلویه، این جاده کم عرض نیاز به بهسازی دارد.

با توجه به تردد تعداد زیادی از وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی از محور اوز – سه راهی ارد – بیرم تا عسلویه، این جاده کم عرض نیاز به بهسازی دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ چندی پیش و در آغازین روزهای اعزام زائران کربلای معلی در جاده اقلید به یاسوج شاهد حادثه ای بسیار ناگوار بودیم که متأسفانه باعث جانباختن جمع زیادی از مسافران اتوبوس حامل این عزیزان شد.

اکنون با اوج گرفتن حرکت زائران از لارستان، گراش، خنج و غیره به سوی کشور عراق و عتبات عالیات و انتخاب مسیر اوز – سه راهی ارد – بیرم تا عسلویه، نیاز است که مسئولین اداره کل راه و شهرسازی لارستان به دنبال تدبیری در جهت بهسازی و افزایش باندهای این محور پرتردد باشند.

زیرا که با توجه به اینکه هر چند عملیات بهسازی ۱۰ کیلومتر از حدفاصل منطقه فداغ تا بیرم آغاز شده اما بنا به اخبار واصله این پروژه با سرعت بسیار کُندی در حال اجراست.

از طرفی، این محور با داشتن پیچ های خطرناک، ۲ گردنه پرشیب، عرض کم جاده و از آن مهمتر نامطلوبی آسفالت این محور، نیازمند بازنگری مسئولان در تسریع اجرای این پروژه است.

امید است با اهتمام مسئولان از بروز حادثه ای مشابه محور اقلید – یاسوج در جاده های جنوب فارس و به ویژه منطقه بیرم، با اقدامی به موقع پیش از وقوع جلوگیری کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جاده کم عرض اوز – سه راهی ارد – بیرم تعریض شود”

  1. […] جاده کم عرض اوز – سه راهی ارد – بیرم تعریض شود […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین