چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشف 388کیلومواد مخدر در تعقیب و گریز لارستان

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک محموله ۳۸۸ کیلوگرمی تریاک از یک دستگاه خودرو پژو پارس در  لارستان خبر داد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از بی‌باک سردار احمدعلی…

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک محموله ۳۸۸ کیلوگرمی تریاک از یک دستگاه خودرو پژو پارس در  لارستان خبر داد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از بی‌باک سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان عمده موادمخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی، مطلع شدند چند قاچاقچی موادمخدر قصد انتقال یک محموله سنگین موادمخدر را از شهرستان لارستان به سمت شهرستان شیراز دارند.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه پژو پارس متعلق به قاچاقچیان شناسایی و سریعاً اکیپی از ماموران در مسیر تردد قاچاقچیان مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: هنگامی که ماموران قصد متوقف کردن دو خودرو را داشتند، راننده خودرو پژو پارس که حامل موادمخدر بود و نیز راننده خودرو زانتیا که این محموله را اسکورت می کرد، بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو متوقف شدند.

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از خودرو پژوپارس حامل مواد، ۳۸۸ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه دو قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “کشف 388کیلومواد مخدر در تعقیب و گریز لارستان”

  1. .. گفت:

    احسنت به نیروی انتظامی لارستان

  2. ناشناس گفت:

    درود باغیرت غیور مردان نیروی انتظامی لارستان علی الخصوص بر وبچه های مواد مخدر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین