شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تقدیر سپاه از خروش حرم تا حرم مردم لارستان

سپاه لارستان در بیانیه ای در تقدیر از مردم لارستان نوشت: ملت ایران با الگوگیری از نهضت بی‌مانند نواده‌ی رسول خدا در برابر تمام نهادهای ظلم در جای‌جای این کره…

سپاه لارستان در بیانیه ای در تقدیر از مردم لارستان نوشت: ملت ایران با الگوگیری از نهضت بی‌مانند نواده‌ی رسول خدا در برابر تمام نهادهای ظلم در جای‌جای این کره خاکی بر می‌خیزد و احیاگر شعار کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا خواهد بود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از راه دانا؛ در پی حضور هزاران نفری مردم و حماسه‌آفرینی آنان در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در لارستان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار لارستان تقدیر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای: این حرکت عظیم میلیونی بین نجف و کربلا را، بین نجف و امام حسین را مشاهده می‌کنید؟ این شور و شوق را می‌بینید؟ این حرکت را می‌بینید؟ این حرکت آن‌وقتی که لازم باشد با خطر همراه بشود‌، باز هم این شور و شوق در ملّت ما، در مردم ما، در جوان‌های ما وجود دارد؛ این را باید نگه ‌داشت، این آن چیزی است که ضامن بقای این کشور است.

امروز برای معرفی اسلام ناب به اهل عالم که دل‌ها را ببرد و اندیشه‌ها را روشن کند، راهی بهتر از حماسه‌ی عاشورا و تجلی‌گاه باعظمت زیارت اربعین نداریم. این شکوه اربعین است که نگاه‌ها را متوجه امام حسین ‌علیه‌السلام و جهاد و شهادت می‌کند و سپس فرصتی برای تبیین راه اسلام ناب برای جهانیان، به ما می‌دهد.

امام حسین(ع) شهید شد تا مردم هدایت شوند و مردم راه را گم نکنند. به‌راستی آن عزاداری برای امام حسین(ع) مقبول است که هدایت‌گر، روشنگر و مخلصانه باشد، همانگونه که خون امام حسین(ع) دین را احیا کرد، عزاداری امام حسین باید احیاگر دین و احیاگر امر به معروف و نهی از منکر و اقامه‌کننده نماز باشد.

جنایاتی که امروز آمریکا، اسرائیل و داعش (گروه دست‌پروده آنها) در سوریه و عراق انجام می‌دهند تجسم یزید زمان هستند و جنایات این‌ها دست کمی از یزیدیان دوران امام حسین(ع) ندارد.

حضور جمعیت هزاران نفری از مشتاقان و دلدادگان اربعین حسینی، در اولین روز از هفته‌ی بابرکت بسیج از حرم مطهر شهدا تا حرم شهدای گمنام توسط مردم حماسه‌ساز لارستان، که علی‌رغم تمامی تهدیدات و تبلیغات مسموم، عاشقانه و با ارادت و در کمال آرامش و امنیت و با شور و شعور حماسه آفریدند، نشان از آن داشت که این ملت با الگوگیری از نهضت بی‌مانند نواده‌ی رسول خدا صلی الله علیه وآله حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در برابر تمام نهادهای ظلم در جای‌جای این کره خاکی بر می‌خیزند و احیاگر شعار کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا خواهند بود و در این راه سر و جان را فدای دوست می‌کنند.

ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه لارستان بر خود لازم می‌داند از عموم مردم متدین و ولایتمدار لارستان و تمامی دستگاه‌های اجرایی که در پیاده‌روی اربعین حسینی که مصادف با اولین روز از هفته‌ی مبارک بسیج، شکوه و حماسه آفریدند و عشق و ارادت بی‌پایان خود را به اهل بیت نشان دادند و پیمانی دوباره با آرمان‌های حسینی که همان آرمان‌های انقلاب، امام و شهداست، بستند تقدیر و تشکر نماید.

امید است توفیق شرکت در حماسه میلیونی و عظیم اربعین حسینی از نجف تا کربلا این میعادگاه پُرشور و پُرنور برای قاطبه‌ی مؤمنان، به‌ویژه جوانان، فراهم گردد. ان‌شاءالله
والسلام علیکم والرحمه الله برکاته

ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان- آذرماه ۱۳۹۵

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین