شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
فرمانده سپاه لارستان

بسیج، در تمامی عرصه ها درخشان ظاهر شده است

میلاد لارستان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در عرصه های مختلف، گفت: بسیجیان از بدو تشکیل توانسته اند در همه عرصه عملکرد خوبی از خود بجای بگذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در عرصه های مختلف، گفت: بسیجیان از بدو تشکیل توانسته اند در همه عرصه عملکرد خوبی از خود بجای بگذارند.

به گزارش میلاد لارستان؛ امیر جاهدی در جلسه دیدار پاسداران، فرماندهان، اعضای شورهای حوزه های مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان با امام جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجیان از بدو تشکیل توانسته اند در عرصه جنگ نظامی، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی و غیره خوب ظاهر شده است.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان، بسیج را باید در همه عرصه ها دید که خوشبختانه بسیج تا به امروز عملکرد خوبی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در زمینه تربیتی و فرهنگ این ناحیه، تصریح کرد: در هفته مبارک بسیج امسال بیش از ۳۰۰ برنامه در زمینه های مختلف توسط بسیجیان و پایگاههای مقاومت در حال اجراست.

جاهدی با تقدیر از حضور گسترده و بی نظیر مردم ولایتمدار شهرستان لارستان در پیاده روی نمادین اربعین در نخستین روز از هفته بسیج، یادآور شد: طبق برآورد صورت گرفته بیش از ۲۰ هزار نفر در این پیاده روی شرکت کردند و با طی فاصله گلزار شهدای مرکزی تا قبور مطهر شهدای گمنام بار دیگر با حضرت سیدالشهدا(ع) تجدید پیمان کردند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین