شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

قدردانی از میزبانان اربعین؛ شما هم شریک باشید

به گزارش کرب‌و‌بلا، محمد ضیایی، مسئول هماهنگی این کمپین، گفت: مراسم اربعین یکی از منحصر به فردترین رویدادهای جهان است و مردم بسیاری با پذیرایی رایگان از مهمانانی که به زیارت…

به گزارش کرب‌و‌بلا، محمد ضیایی، مسئول هماهنگی این کمپین، گفت: مراسم اربعین یکی از منحصر به فردترین رویدادهای جهان است و مردم بسیاری با پذیرایی رایگان از مهمانانی که به زیارت اربعین می‌روند، از آنان استقبال می‌کنند. چنین مراسمی در هیچ کجای دنیا با این وسعت برگزار نمی‌شود.

وی افزود: این مراسم در این چند سال اخیر بسیار با شکوه‌تر برگزار شده و تعداد زائرین بسیار زیاد بوده است. مسدود شدن راه‌ها، وضعیت شهر‌ها و بسیاری از انجام امور روزمره به شدت تحت تاثیر این مراسم بزرگ قرار گرفته است؛ با این حال مردم عراق و بسیاری از مردم در پایانه های مرزی از تمامی زائرین با روی خوش و آغوش باز استقبال می‌کنند.

ضیایی تاکید کرد: بنابراین شایسته است که از این میزبانی مردمی قدردانی کنیم و این کمپین، در راستای همین هدف شکل گرفته است.

ضیایی افزود: این کمپین سال گذشته با استقبال فراوانی رو‌به‌رو شد و امیدواریم امسال نیز همزمان با ایام اربعین شاهد فراگیر شدن این کمپین و این حرکت در بین زائران باشیم.

وی در پایاین در مورد نحوه فعالیت در این کمپین، گفت: این کمپین در فضای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی و موبایلی راه‌اندازی شده است و از همه دعوت می‌شود عکس‌ها و دل نوشته‌های خود را با هشتگ‌ کمپین (ThanksArbaeenHosts#) در فضای مجازی انتشار دهند و به این حرکت بپیوندند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین