چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

احتمال آب‌گرفتگی معابر در جنوب فارس

میلاد لارستان: سازمان هواشناسی استان فارس در اطلاعیه‌ای از احتمال آب‌‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در نیمه جنوبی و برخی نقاط شرق، مرکز و غرب استان فارس خبر داد.

سازمان هواشناسی استان فارس در اطلاعیه‌ای از احتمال آب‌‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در نیمه جنوبی و برخی نقاط شرق، مرکز و غرب استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از سازمان هواشناسی استان فارس، سازمان هواشناسی استان فارس در اطلاعیه‌ای از  فعالیت سامانه بارشی در استان فارس و تقویت رطوبتی این سامانه از سمت جنوب و رخداد بارش‌های شدید توام با رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ از امروز تا ظهر روز جمعه و مجداد از شنبه تا یک‌شنبه خبر داد.

در این اطلاعیه نسبت به آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در نیمه جنوبی و برخی نقاط شرق، مرکز و غرب استان فارس هشدار داده شده و بعداز عبور این سامانه بارشی پیش‌بینی کاهش قابل ملاحظه دما و یخبندان در این استان شده است.

همچنین با توجه به لغزندگی معابر و جاده‌های مواصلاتی در اثر بارش باران در نواحی جنوبی و ریزش برف در نواحی شمالی و نقاط مرتفع و سردسیر و نیز کاهش دید به دلیل رخداد مه، امکان اختلال در رفت و آمد وسایط نقلیه به ویژه در نواحی کوهستانی و گردنه‌ها وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین