جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح جاده 35 ساله با حضور معاون وزیر راه

با حضور معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، فرماندار، نماینده مردم و مدیر کل راه لارستان، راه روستایی زاهدمحمود لارستان به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان …

با حضور معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، فرماندار، نماینده مردم و مدیر کل راه لارستان، راه روستایی زاهدمحمود لارستان به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی و

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، مهندس مجید برات لو مشاور وی، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مهندس داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، ماشالله ثمری بخشدار مرکزی و قشرهای مختلف مردم روستاهای زاهدمحمود و اوه، راه روستایی زاهد محمود لارستان به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی و سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی در سخنانی اظهار داشت: یکی از برنامه های وزارت راه و شهرسازی این است که روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه آسفالته برخوردار باشند که روستای زاهدمحمود لارستان نیز یکی از همین روستاهاست.

وی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و محدودیت زیاد، اما با تلاش و پیگیریهای مسوولین شهرستان، نماینده مردم و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، این اداره کل مصمم شد و این پروژه را به اتمام رسانید.

میر شفیع در پایان خاطر نشان کرد: هنوز بیش از ۶۰ کیلومتر راه نیمه تمام روستایی در منطقه لارستان وجود دارد که می بایست این راهها نیز هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

در ادامه مهندس داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان هم در خصوص مشخصات فنی ای پروژه گفت: طول این مسیر ۲۲ کیلومتر با عرض رویه ۶ متر می باشد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، ۳۴۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۲۵۴۷۰۰ متر مکعب خاکریزی، ۲۳۳۰۰ متر مکعب زیراساس، ۸۳ دستگاه پل و ۸۰۰ هزار متر مربع سانتیمتر آسفالت ریزی انجام شده است.

مهندس نصر اظهار داشت: برای این پروژه افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه گردیده است.

در ادامه دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی هم به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است در این مراسم همچنین محمد زاهدی رییس شورای اسلامی روستا هم از مسئولین بخاطر ساخت این راه روستایی تقدیر و تشکر کرد و خواستار بهسازی و آسفالت ۱۵ کیلومتر راه زاهدمحمود – اوه شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین