جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

6مشکل روستای بریز مورد توجه مسئولان قرار گرفت

مسائل و مشکلات مردم روستای بریز از بخش مرکزی بررسی شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در نشستی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار…

مسائل و مشکلات مردم روستای بریز از بخش مرکزی بررسی شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در نشستی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئولان اجرایی شهرستان مشکلات مهم بریز مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

در این نشست ابتدا ماشاءاله ثمری بخشدار مرکزی لارستان و محمد طاهری دهیار بریز اهم مشکلات و درخواست های این روستا را

آبرسانی به شهرک جدید الاحداث روستا

نبود فضای ورزشی

عدم شبکه های دیجیتال تلویزیونی

بهسازی و مرمت اماکن تاریخی ومذهبی بخصوص امامزاده بریز

حمایت از کشاورزان و دامداران

قطعی برق برخی از چاه های کشاورزی بعلت بدهی و

غیره عنوان کردند.

در ادامه رسول عسکری مدیریت آبفا روستایی لارستان از مردم بعلت قطع آب در هفته قبل بدلیل خرابی پمپ آب عذرخواهی نمود و افزود:زمانیکه ساخت شهرک جدید الاحداث بریز آغاز گردیده است ، هیچ هماهنگی با آبفا روستایی انجام نشده است.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه شبکه داخلی آب روستا به اتمام رسیده است و این پروژه مختومه گردیده است دیگر نمی توان پروژه ی جدیدی برای آبرسانی به این روستا تعریف کرد، ولی با این وجود پیگیری های لازم برای آبرسانی به شهرک از طریق استان انجام خواهد شد.

سیما علویه رییس میراث فرهنگی و گردشگری لارستان هم گفت:با توجه به اینکه آب انبار قدیمی این روستا ثبت میراث فرهنگی نشده است نمی توان اعتباری برای مرمت و بهسازی آن گذاشت.

امین دامن کشان مدیریت توزیع برق لارستان هم افزود:در خواست های قبلی مردم و مسئولین محلی روستای بریز مبنی بر روشنایی ورودی روستا،برق رسانی به شهرک جدیدالاحداث و حسینیه روستا انجام گردیده است.

وی اظهار داشت:مشترکینی که بد حساب نباشند و به موقع قبض برق شان را پرداخت نمایند تا دو دوره ،برق آنها بعلت بدهی قطع نخواهد شد.همچنین اگردهیاری روستا متعهد کند،کشاورزانی که بدهی برق دارند، بعد از پرداخت محصول پرداخت می کنند، این مدیریت برق چاه کشاورزان را قطع نخواهد کرد.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی اظهار داشت : وظیفه ماست که به همه روستاها و شهرهای منطقه لارستان سرکشی کنیم و بعنوان کسی که خدمتگزار آنها هستیم نظرات ،پیشنهادات ، درخواست ها آنها را بشنویم و با جان و دل گوش دهیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین