پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19
رییس اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان

اعتبار مورد نیاز پروژه مجموعه ورزشی کارگران لارستان تأمین شود

میلاد لارستان: رییس اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز، گفت: از مسئولین خانه کارگر خواستار تأمین اعتبار جهت اتمام این پروژه مهم برای قشر محروم کارگر هستیم.

رییس اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز، گفت: از مسئولین خانه کارگر خواستار تأمین اعتبار جهت اتمام این پروژه مهم برای قشر محروم کارگر هستیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر کشور، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، تعدادی از مسئولین ادارات و جمع زیادی از کارگران دومین کنگره خانه کارگر شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

عبدالمهدی قاسمی معاون مدیرکل و رییس اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان در سخنانی با ابراز خرسندی از میزبانی این شهرستان از کارگران ۵ شهرستان جنوبی استان فارس، اظهار داشت: کارگرانی که همانگونه که در گرمای تابستان و با زبان روزه کار می کنند و با سختیهای موجود در روند کاری دست و پنجه نرم می کنند، در مواقع نیاز در صحنه های مختلف نیز حضور داشته اند.

kargar-in-lar-03

وی با بیان اینکه کارگران دارای نجابت و فضایل اخلاقی بالایی هستند، افزود: این کارگران در زمان جنگ حضور داشته اند و اسیر و شهید شده اند و منبع اثر در کشور ایران بوده اند.

معاون مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان فارس بیان کرد: خیرین لارستانی ابتدا کار خود را با کارگری شروع کردند اما سرمایه یدست آورده از این راه برای مردم خرج کردند که بسیار ارزشمند است و عزت و کرامت را به همراه آوردند.

قاسمی خطاب به معاون خانه کارگر کشور، گفت: طبق رایزنی های صورت گرفته با فرماندار لارستان و مدیرکل راه وشهرسازی لارستان آنها حاضر به در اختیار گذاشتن زمین لازم برای احداث مجتمع خدمات رفاهی کارگران در این شهرستان شده اند.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز، افزود: مجتمع ورزشی کارگران لارستان تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از مسئولین خانه کارگر کشور و استان فارس خواستار تأمین اعتبار جهت اتمام این پروژه مهم برای کارگران لارستان و جنوب فارس هستیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین