جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

“اورژانس” در روستای “اسلام آباد” لارستان مستقر می شود

میلاد لارستان: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در بازدید از روستای “اسلام آباد” در پاسخ به تقاضای مردم این روستا در عدم دسترسی به خدمات اورژانس از استقرار آن…

اسلام آباد لارستانمیلاد لارستان: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در بازدید از روستای “اسلام آباد” در پاسخ به تقاضای مردم این روستا در عدم دسترسی به خدمات اورژانس از استقرار آن در این روستا خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار “اوز” و عباس نصری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، به  روستای اسلام آباد بخش اوز سفر کردند و از نزدیک به بررسی مسایل ومشکلات و نیازمندیهای مردم این روستا پرداختند.

فرماندار ویژه لارستان در این سفر، مردم روستای اسلام آباد را، مردمی صبور، متدین و پرتلاش خواند و اظهار داشت: همه مسئولین شهرستان عزم خود را برای حل مشکلات جای جای لارستان جزم کرده اند و امیدواریم با یاری خدواند این امر محقق شود.

در این بازدید، حمید اجرایی رئیس شورای اسلام آباد به نمایندگی از مردم روستا، مشکلات و نیازمندی های روستا را عدم اورژانس، احداث خانه فرهنگ، افزایش قیمت زمین، اختصاص زمین جهت ساخت مسکن جوانان، روشنایی حاشیه روستا و غیره بیان کرد.

در ادامه عباس نصری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان هم در خصوص احداث اورژانس در این منطقه گفت: به حول و قوه الهی کارشناسان اورژانس به این مناطق فرستاده می شود تا محل مناسب را برای تأْسیس اورژانس پیش بینی نمایند.

 وی از اهالی روستا های این منطقه خواست تا همکاری های لازم را با کارشناسان اورژانس داشته باشند.

در پایان، فرماندار ویژه لارستان هم گفت: تمامی مشکلات و نیازمندی های مطرح شده را با حضور مسئولین ادارات پیگیری می نماییم.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین